Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: سلامت دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در فرایند برگزاری امتحانات حضوری در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی پایه دوازدهم دانش آموزان این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش این شهرستان فضا و امکان های لازم را برای برگزاری امتحان های نهایی حضوری دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا فراهم کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در راستای افزایش سلامت در جامعه توصیه ای به والدین دانش آموزان و  خانواده ها کرد و افزود: عوامل مربوطه رعایت بهداشت و پروتکل ها در سالن ها و مکان های برگزاری آزمون را نظارت می کنند، اما از والدین تقاضا داریم از اجتماع در بیرون بیرون محل های آزمون خودداری کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، عوامل برگزاری امتحان ها را در هر چه بهتر برگزار کردن آزمون ها یاری رسانند.

سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص نظارت بر امور بهداشتی حوزه های امتحانی افزود: به منظور نظارت بر امور بهداشتی حوزه های امتحانی، در هر حوزه یک کارشناس شبکه بهداشت به عنوان مراقب سلامت حضور دارد و فرآیند تب سنجی دانش آموزان را قبل از ورود به حوزه های امتحانی و رعایت فاصله گذاری را مورد نظارت قرار می دهند.

صبری پور اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیریت آموزش و پرورش و از سویی دیگر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امیدواریم دانش آموزان عزیز در کمال آرامش و به دور از هر گونه استرس و نگرانی در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شادگان تصریح : در راستای تامین مسایل امنیتی مدارس و حوزه های امتحانی و همچنین تسهیل در ترافیک خیابان های منتهی به مدارس، هماهنگی لازم را با پلیس راهور و انتظامی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان از اولیای دانش آموزان خواست تا به منظور پبشگیری از انتشار ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از تجمع در حوزه های امتحانی خود داری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری شادگان برنا خوزستان کرونا ویروس سلامت دانش آموزان امتحان های نهایی حوزه های امتحانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم