Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعتراض شدید رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به اقدام اتریش مبنی بر به اهتزاز درآوردن پرچم رژیم صهیونیستی در ساختمان های دولتی این کشور، وزارت امور خارجه اتریش سفیر ترکیه را احضار کرد.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» با انتشار این خبر افزود:  وزارت  امور خارجه اتریش به این رسانه اعلام کرد که به اهتزاز در آوردن این پرچم به نشانه ابراز همبستگی با طرف اسرائیلی (رژیم صهیونیستی) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ «الکساندر شالنبرگ» (Alexander Schallenberg) وزیر امورخارجه اتریش در بیانیه ای که به رویت اسپوتنیک رسیده، مدعی شده است: حماس یک سازمان تروریستی است و ما در مواجه با ترور از اسرائیل حمایت می کنیم، سیاستمداران ترک بار دیگر درک و استنباط دهشتناک خود از قوانین را نشان دادند، به جای ریختن بنزین بر آتش، ما به فوریت از ترکیه می خواهیم تا در کاستن مناقشه و درگیری (در غزه) مشارکت جوید./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با 120 موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از 90 درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف  قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین