Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهر دهدشت سال‌هاست که با مشکل پیاده‌روهای خاکی و نامناسب دست و پنجه نرم می‌کنند، اما گویی این داستان تمامی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس وضعیت نابسامان پیاده‌روهای چهار راه بیمارستان موضوعی است که نارضایی شهروندان را در پی داشته است.

از این چهار راه هرچه به سمت بیمارستان حرکت کنیم شاهد آن هستیم که پیاده‌روهای این منطقه از شهر دهدشت هیچگونه ساماندهی صورت نگرفته است و تمام پیاده روها به صورت کاملا خاکی بوده و در برخی نقاط کسبه و خانه‌های مسکونی برای جلوگیری از ورود گردوخاک به داخل مغازه و خانه های خود اقدام به سیمانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در همین خصوص یکی از شهروندان دهدشتی به خبرنگار ما گفت: بیمارستان هر شهر قلب آن بشمار می آید اما از دیرباز به این قسمت از شهر هیچ توجهی صورت نگرفته است و پیاده روهای بیمارستان دهدشت واقعا در شان این شهر نیست.   دیگر شهروند دهدشتی افزود: مرمت، زیباسازی و مناسب‌سازی معابر بیمارستان باید جزو اولویت‌های مدیریت شهری باشد.   وی گفت: عدم توجه شورای شهر و شهردار به این منطقه به دغدغه جدی برای شهروندان و ساکنین تبدیل شده است.   یکی  از کسبه این منطقه گفت: معابر قسمت بیمارستان بسیار نامناسب بوده و  گرد و خاک تولید می کند و در روزهای بارانی به گودال و گل و لای تبدیل می شود.   دیگر کسبه این منطقه با گلایه از وضع موجود اظهار داشت: با بررسی شبکه بهداشت از این منطقه جرائمی لحاظ می شود که کسبه برای رهایی از جرائم اقدام به سنگ فرش جلوی مغازه و یا بتن ریزی می کنند.   یکی دیگر از کسبه نیز با انتقاد از وضع نابسامان معابر  گفت: همسایگان بناچار خود دست به کار شده و مقابل مغازه خود را با هزینه شخصی موزاییک یا سیمانی کرده ایم.   وی افزود: این همه بی توجهی به ساماندهی و زیباسازی وضعیت پیاده روها و معابر از سوی مسئولان عمران شهری جای سئوال دارد.   این شهروند افزود: به نظر می رسد مسئولان شهرداری و شورای شهر پیاده‌روهای این قسمت از شهر را جزو محدوده خدمات‌دهی خود نمی دانند و برای رسیدگی به آن هیچ وظیفه ای برای خود احساس نمی کنند.   در این رابطه مکرر با شهردار دهدشت تماس گرفته شد اما متاسفانه وی پاسخگو نبوده و امید است این مطالبه جدی شهروندان دهدشتی در دستور کار شهرداری و پیگیری شود.   تصاویر تکمیلی:           انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پیاده روهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر گردشگری به قطع نهال در منطقه نور

دریافت 14 MB کد خبر 6063394

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلم
  • وضعیت نامناسب پل تاریخی میربهاءالدین زنجان
  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • گلایه اهالی روستای دارشیرخان از وضعیت نامناسب جاده + فیلم
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • ببینید | واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه نور؛ به ما ربطی ندارد
  • فیلم/ واکنش وزیر گردشگری به قطع نهال در منطقه نور
  • واکنش وزیر گردشگری به قطع نهال در منطقه نور