Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مانوئل نویر از روزی که در فوتبال ژرمن ها مطرح شد، قابلیت های فراوانش را به عنوان دروازه بانی بزرگ در سطح جهان مطرح کرد. او در تمام سال های که بازی کرده، آنقدر در کارش تبحر نشان داده که به باور کارشناسان انقلابی در عرصه دروازه بانی فوتبال ایجاد کرده است. مرد شماره یکی که تکنیک پا به توپی همچون مدافعان، هافبک ها و مهاجمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بانی که بازی با توپش مثالزدنی است و همه او را الگو می گیرند. قابلیتش آنقدر بالاست که حتی پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی و سابق بایرن درباره اش چند سال قبل گفت که حتی زمانی قصدداشته از او به عنوان مدافع یا هافبک استفاده کند.

اما همین دروازه بان ۳۵ ساله تاکنون گلی نزده است. او وقتی فهمید که آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول در بازی این هفته با وست برومویچ آلبیون با سرگل پیروزی تیمش را زده، جزو اولین نفراتی بود که از طریق فضای مجازی، موفقیت بازیکن هم پستی خود را تبریک گفت.

نویر در مصاحبه با سایت اتلتیک انگلیس در مورد آلیسون و کاری که کرد، حرف زد.

کاپیتان تیم آلمان گفت:من به آلیسون تبریک گفتم و بعد هم با هم چند پیام را رد و بدل کردیم.

وی افزود:هر دروازه بانی آرزو دارد که بتواند گل پیروزی تیمش را بزند.معمولا دروازه بانان بندرت گل می زنند واگر هم گل بزنند، بیشتر بازی مساوی می شود. چون آنها در وقتی که تیم شان از نظر نتیجه عقب است، جلو می آیند.

*تعریف از حرکت آلیسون

نویر در ادامه این مصاحبه به تعریف از آلیسون ادامه داد. او عنوان کرد:البته لیورپول برای آنکه بتواند خودش را به حضور در لیگ قهرمانان نزدیک کند وانتخاب شود، باید برنده می شد.

با گلی که آلیسون زد، لیورپول در جدول تا جایی بالا آمد که اکنون با تیم چهارم و آخرین سهمیه لیگ قهرمانان یعنی چلسی، یک امتیاز فاصله دارد و اکنون این احتمال هست که در فرصت ۲ هفته ایی تا پایان فصل، عقب ماندگی را جبران کند.

نویر افزود:آلیسون کارش بی نظیر بود. چه ضربه سر فوق العاده ای زد.

*شخصیتی مهربان به نام آلیسون

در ادامه این مصاحبه نویر همچنان از دروازه بان ملی پوش و برزیلی لیورپول تعریف کرد.

او گفت: آلیسون شخصیتی مهربان دارد که راحت می توان با او همکلام شد.واقعا شایستگی چنین حرکتی راداشت.

در پایان بازی با وست برومویچ که با برد ۲ بر یک لیورپول همراه شد، آلیسون از فرط هیجان و دلتنگی خوزه آگوستینو بکر، پدرش که چند ماه قبل در نزدیکی زادگاهش غرق شد، گریست.

همان موقع بود که دروازه بان گلزن لیورپول در مصاحبه اش گفت:امیدوارم که روح پدرم اینجا باشد و گل مرا دیده باشد.من اطمینان دارم که او همراه با خداوند این گل را جشن گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دروازه بانی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر جاودانه شد

زی‌سان: مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ با کلین شیت در دیدار برابر آرسنال تعداد کلین‌شیت‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۵۸ رساند و از ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید با ۵۷ کلین شیت عبور کرد و به تنهایی در صدر قرار گرفت. همچنین جان لویجی بوفون با ۵۲ کلین‌شیت در رده سوم بهترین دروازه‌بانان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال