Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فعالان فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان با حضور در کنسولگری افغانستان در زاهدان نسبت به فاجعه تروریستی اخیر کابل ابراز همدردی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، انفجاری شدید، وحشتناک و غمناک در کابل حدود دو هفته پیش، بیش از  60 نفر را به شهادت رساند که اکثرشان دختران نوآموز مکتب و مدرسه دینی سیدالشهدا(ع) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ابعاد حقوقی حادثه تروریستی کابل/ بیش از 50 درصد هزاره‌های افغانستان قربانی نسل‌کشی شده‌اندجدیدترین شعر شاعران در مظلومیت دختران افغانستانیعصر شعر «لاله‌های دشت برچی»/ قدردانی وزیر فرهنگ افغانستان از همدردی ایرانیان

همه انسان‌های آزادیه در هر جای دنیا با هر مسلک، اندیشه، سلیقه و علاقه‌ندای کابل تسلیت سر دادند تا انزجارشان را نشان دهند؛  فعالان فرهنگی و اجتماعی شیعه و سنی سیستان  و بلوچستان هم با حضور در کنسولگری افغانستان در زاهدان همدردی کردند تا نشان دهند یاد هم‌قطاران را از یاد نمی‌برند.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان سیستان و بلوچستان اخبار افغانستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است