Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فراز کمالوند از حضور در استقلال استعفا داد و جانشین ابراهیم  صادقی در سایپا شد، به امید اینکه با پیروزی برابر ماشین سازی و پیکان شرایط این تیم را در جدول بهبود ببخشد اما تساوی برابر ماشین سازی و شکست مقابل پیکان کار را برای بقای سایپا در لیگ برتر به شدت سخت کرده است؛ به خصوص اینکه تیم نساجی با کسب دو پیروزی دور از انتظار برابر مس در رفسنجان و فولاد از قعر جدول فاصله گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز کمالوند بعد از بازی با پیکان استعفا داد و علیرغم مخالفت هیئت مدیره سر تمرین  سایپا نرفت  و اعلام کرد روی تصمیمش ایستادگی می‌کند .

تیم سایپا روز دوشنبه در غیاب فراز کمالوند اما با حضور ۳ مربی که خود او به این تیم آورده بود و البته محسن بیاتی نیا که مربی باشگاه محسوب می شود تمرین کرد. اصغر مازیار، بابک عبادی و مهدی زارعی مربیانی بودند که قبل از بازی با ماشین سازی با نظر مستقیم فراز کمالوند به کادر فنی سایپا ملحق شدند.

بیشتر بخوانید: فیفا درباره ۶ تعویض پیکان مقابل سایپا چه می‌گوید؟

 آنها به بازیکنان گفتند به دستور خود فراز کمالوند سر تمرین حاضر شده‌اند وگرنه در کار مربیگری عرف است دستیاران با سرمربی وارد یک تیم می شوند و همراه با او از آن تیم کناره گیری می کنند و شاید احتمال دارد آقا فراز به خاطر ناراحتی نخواهد یکی دو روزی سر تمرین برود. درعین حال یکی از نزدیکان سرمربی مستعفی سایپا می گوید کمالوند منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و اگر بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم سایپا اعلام شود سر تمرین برگشته و به کارش ادامه می‌دهد اما در غیر این صورت می داند که احتمال بقای این تیم در لیگ برتر خیلی ضعیف است و نمی خواهد سقوط تیمی که توسط او بسته نشده به نامش نوشته شود .

گفتنی است تمرین امروز سایپا تعطیل است و این تیم یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت؛ با توجه به کارت قرمزی که فراز کمالوند و محسن بیاتی نیا در  بازی قبلی دریافت کرده‌اند باید دید چه فردی به عنوان کوچ  کنار خط مستقر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فراز کمالوند سایپا پیکان فولاد خوزستان پیکان سایپا فراز کمالوند فولاد خوزستان فراز کمالوند سر تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران از اجرایی شدن محرومیت تعلیقی سیدحسین حسینی خبر داد.

در این حکم آمده است:

در خصوص گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی درخصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد