Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:29:15 GMT

درگیری شدید فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۵۴۳

درگیری شدید فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در بخش‌های مختلفی از کرانه باختری به ویژه بیت لحم خبر دادند.

منابع فلسطینی در این خصوص گزارش دادند که این درگیری‌های شدید همزمان با اعتصاب مردم در کرانه باختری و اراضی ۱۹۴۸ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که این درگیری‌ها به حدی رسیده است که نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن مردم مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور شده‌اند.

 

 

طبق گزارش امروز منابع فلسطینی، تمامی فعالیت‌های صنفی، تجاری، آموزشی (از جمله مؤسسه‌های خصوصی و دولتی) مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و وسائل نقلیه در کرانه باختری و بخش‌های از اراضی ۱۹۴۸ متوقف شده و مردم امروز دست به اعتصاب زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های مذکور، این کمپین با شعار «اعتصاب از بحر تا نهر» به دعوت رهبران گروه‌های مقاومت آغاز شده است.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارانوت» در این خصوص نوشت که پیش‌بینی می‌شود، با اعتصاب رانندگان اتوبوس‌ها، هرج و مرج بزرگی در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ ایجاد شود. همچنین احتمال درگیری‌های شدید میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در نقاط ایست و بازرسی در کرانه باختری و اراضی ۱۹۴۸ وجود دارد.

شورای وزیران تشکیلات خودگردان نیز تصمیم به مشارکت سازمان‌های دولتی به جز وزارت بهداشت و مؤسسات خدمات اورژانسی در این اعتصاب گرفته است.

کاربران فلسطینی در شبکه اجتماعی توئیتر نیز با بازنشر این فراخوان با هشتگ‌های «تضامنا_مع_غزة» و (Solidarity_With_Gaza) به معنای همبستگی با غزه، خواستار مشارکت حداکثری ساکنان کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در این نافرمانی مدنی شدند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست کرانه باختری فلسطین مسجدالاقصی بیت لحم قدس اشغالی نوار غزه کرانه باختری کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بی‌دلیل ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به بیمارستان شفای نوار غزه طی روزهای گذشته تاکنون دست کم ۵۰۰ فلسطینی را بی دلیل بازداشت کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب شهر غزه خبر داد.

این تعداد شهروند فلسطینی از زمان حمله نظامیان صهیونیست در تاریخ ۱۸ مارس تاکنون بدون هیچ دلیل موجه بازداشت شده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

علاوه بر بیمارستان امل، ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته قبل انواع جنایات وحشیانه را علیه آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای نوار غزه مرتکب شده است.

لازم به ذکر است که خبرنگار شبکه المیادین صبح امروز گزارش داد که اطراف بیمارستان شفا شاهد حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی در کنار تیراندازی‌های گسترده از سمت نظامیان صهیونیست بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای طی ساعت‌های گذشته توپخانه رژیم صهیونیستی طبقه فوقانی بیمارستان شفا را هدف قرار داده است.

این در حالی است که در کنار تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفای نوار غزه خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به محاصره بیمارستان امل واقع در غرب شهر خان یونس و جمعیت هلال احمر فلسطین در این منطقه ادامه می‌دهند.

حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جنایات جنگی واضح و آشکار در قانون‌های بین المللی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر بدون توجه به هشدارهای نهادهای جهانی به ارتکاب آن مشغول هستند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم
  • بازداشت بی‌دلیل ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا