Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@05:32:05 GMT

بزرگ‌ترین اتفاق نیمکت تیم‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۰۷۴۴

بزرگ‌ترین اتفاق نیمکت تیم‌های اروپایی

رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده‌اند که باشگاه رئال مادرید قراردادی دو ساله برای ارائه به ماسیمیلیانو آلگری آماده کرده و این در حالیست که یوونتوس هم نام زین‌الدین زیدان را در صدر فهرست گزینه‌های موردنظرش قرار داده است.

با توجه به نتایجی که یوونتوس در این فصل گرفته و از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ و اروپا، برکناری آندره‌آ پیرلو از مربیگری این تیم محتمل به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال طی روزهای اخیر خبری منتشر شده مبنی بر اینکه زیدان به شاگردان خود در رئال مادرید گفته در انتهای فصل آنها را ترک می‌کند. آلگری نیز که از سال 2019 که از یوونتوس اخراج شد بیکار است، پیش از این یک بار از رئال مادرید پیشنهاد داشت که به خاطر تعهدش به یوونتوس آن را رد کرد.

گاتزتا اما موانعی برای محقق شدن مربیگری زیدان در یوونتوس ذکر کرده است که آن حقوق 12 میلیون یورویی اوست که برای یوونتوس رقمی بالاست. به همین دلیل نشریه ایتالیایی از احتمال منتظر ماندن زیدان برای دریافت یک پیشنهاد کاری دیگر مانند تیم ملی فرانسه خبر داده است. با این حال این نشریه جدایی زیزو از کهکشانی‌ها را صرفنظر از هر اتفاقی که در هفته پایانی لالیگا برای رئال مادرید رخ دهد، محتمل دانسته است و نوشته است که در صورت رخ دادن این اتفاق رئال پیش از همه به سراغ آلگری می‌رود. این در شرایطی است که پیش از این گفته شده، رائول گونزالس، سرمربی تیم دوم باشگاه رئال مادرید گزینه اول جانشینی زیدان است.نشریه گاتزاتا همچنین مدعی شده که یک قرارداد دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم از سوی مادریدی‌ها آماده شده است تا در صورت قطعی شدن رفتن زیزو به آلگری ارائه شود.

در حالی که رئال مادرید هنوز شانس قهرمانی در لالیگا امیدوار است، در ایتالیا یوونتوس کار سختی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان دارد. این تیم نه تنها باید در هفته پایانی رقابت‌ها در خانه بولونیا پیروز شود بلکه باید امیدوار به متوقف شدن یکی از دو تیم میلان و آتالانتا باشد. رئال مادرید هم نه تنها باید ویارئال را شکست دهد بلکه امیدوار به متوقف شدن اتلتیکومادرید صدرنشین در خانه وایادولید باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زین الدین زیدان ماسیمیلیانو آلگری رئال مادرید یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟

نگاهی به 10 بازیکنی که بیشترین بازی را در کنار CR7 داشته‌اند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول بازی است و او بیش از دو دهه است که در مستطیل سبز خوش می‌درخشد.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی 10 بازیکنی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای CR7 با او داشته‌اند. په په مدافع استثنایی فوتبال پرتغال حالا به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته است. په په با 343 بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و پرتغال، با گذر از کریم بنزما، بیشترین بازی را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داشته است.

کریم بنزما با 342 بازی در رئال مادرید، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم سرخیو راموس با 339 بازی قرار می‌گیرد. مارسلو دوست صمیمی کریستیانو هم با 332 بازی در رده چهارم ایستاده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید