Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، سامسونگ از مزیت اولین حرکت خود در گوشی‌های تاشو برای ایجاد برتری در این رده نوپا استفاده کرد. زمستان سال گذشته، با وعده راه اندازی تاشو‌های جدید که فناوری برتر را در دسترس قرار می‌دهند، تعهد خود را به دستگاه‌های تاشو تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون، ما در حال مشاهده یک چشم انداز انعطاف پذیر و آینده دار هستیم که شامل نمایشگر‌های منعطف بزرگتر برای تلفن‌ها و تبلت‌ها است. به گفته سام موبایل، این نمونه‌های اولیه در رویداد Display Week ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شد.

از جمله این ایده‌ها و نمونه‌های اولیه، می‌توان به یک پنل OLED دو برابر اشاره کرد که می‌تواند مانند گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام باز شدن، حداکثر اندازه صفحه نمایش آن ۷.۲ اینچ است که آن را بین نمایشگر اصلی Galaxy Z Flip (۶.۷ اینچ) و Galaxy Fold ۲ (۷.۶ اینچ) قرار می‌دهد.

رونمایی از امکانات جدید سامسونگ در رویداد Display Week ۲۰۲۱

سامسونگ همچنین یک صفحه نمایش OLED کشویی را نشان داد که به صورت افقی گسترش می‌یابد. به عنوان نشانه‌ای از نوآوری، ما قبلاً دستگاه‌های مشابه با صفحه نمایش کشویی و قابل چرخش را دیده ایم که توسط TCL و LG به نمایش در آمدند (قبل از این که از تجارت تلفن همراه خارج شوند). البته هیچ کدام از این گوشی‌ها به بازار عرضه نشدند، فقط شرکت چینی اوپو نمونه اولیه‌ای را در تلفن X ۲۰۲۱ خود نشان داده است که می‌تواند بین یک صفحه نمایش معمولی ۶.۷ اینچی و یک صفحه نمایش بزرگتر ۷.۴ اینچی جابجا شود.

سامسونگ همچنین با بیان اینکه ممکن است به زودی یک تبلت تاشو گلکسی را به بازار عرضه کند، در رویداد اخیر از یک پنل تاشو ۱۷ اینچی رونمایی کرد. با باز شدن ابعاد ۴: ۳، صفحه نمایش این تبلت، بزرگتر از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی لپ تاپ ThinkPad X۱ Fold لنوو خواهد بود.

سرانجام، سامسونگ یک نگاه اجمالی به نمایشگر دوربین زیر پنل (UPC) خود ارائه داد که به شما امکان پنل‌های لبه به لبه را می‌دهد. این شرکت قبلاً این فناوری را در رسانه‌های اجتماعی چین مورد تحسین قرار داده و وعده داده بود که UPC‌ها به لپ تاپ‌های باریک و سبک‌تر با حاشیه‌های کوچکتر تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید

حضور مجازی سامسونگ در مراسم MWC ۲۰۲۱

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی سامسونگ شرکت سامسونگ صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

کتاب «سه چهارده» قصه سه نوجوان چهارده ساله هم کلاس و هم محلی در دهه ۶۰ است که هر سه برادر رزرمنده دارند و در واقع این برادران بزرگتر راه را برای برادان کوچکتر باز کرده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، برنامه شب خاطره و رونمایی از کتاب «سه چهارده» نوشته فاطمه سوریان با حضور نویسنده کتاب و خانواده شهدایی که این کتاب درباره آنها است، برگزار شد.

کتاب «سه چهارده» قصه سه نوجوان چهارده ساله هم کلاس و هم محلی در دهه 60 است که هر سه برادر رزرمنده دارند و در واقع این برادران بزرگتر راه را برای برادان کوچکتر باز کرده‌اند و اینها از برادر بزرگتر فراگرفته‌اند که به این راه را بروند اما چون سن و سال کمی دارند رضایت خانواده و ماموارن اعزام را نمی‌توانند به دست بیاورند و چون رضایت ممکن نیست به دنبال راه‌های گریز هستند؛ مثل دستکاری کردن شناسنامه‌ها و فرار از منزل و .. که لحظات جذابی را در کتاب رقم می‌زند. این کتاب  در گونه داستانی نوشته شده و فاطمه سوریان که فرزند یکی از فرماندهان شهید یعنی منصور سوریان است، این کتاب را نوشته و یکی از نوجوانان قهرمان کتاب، عموی نویسنده است.

رحیم مخدومی نویسنده و مدیر انتشارات رسول آفتاب که این کتاب در این نشر منتشر شده است، درباره کتاب «سه چهارده» گفت: این کتاب روایت همزمان داستان زندگی سه نوجوان دهه شصتی است و  سه خانواده شهید در این داستان معرفی می‌شوند و هر یک از این خانواده‌ها یک شهید مفقود الاثر  دارند و چندین سال این دوران مفقود بودن و انتظار سپری می‌شود و در واقع این سه خانواده یک درد مشترک دارند.

داستان شهادت و زندگی سه رفیق نوجوان در کتاب «سه چهارده»

وی افزود: با همه این سختی‌ها نگاه خانواده‌ها و نگاه این سه نوجوان حائز اهمیت است. در عین حال که قهرمانان کتاب، شور و نشاط نوجوانی خود را دارند، اتفاقات جالبی در جبهه برای این بزرگمردان کوچک رخ می‌دهد و در نهایت هر سه به شهادت می‌رسند.

شهید محسن سوریان،  شهید محسن منصوری و شهید احمد عبدالعلی پور سه قهرمان نوجوان این کتاب هستند و کتاب «سه چهارده» در نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار توسط انتشارات رسول آفتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite