Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ به جذب هافبک اروگوئه‌ای ختافه علاقه دارند.

مائورو آرامباری، هافبک میانی 25 ساله و اروگوئه‌ای باشگاه ختافه مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، منچستریونایتد به جذب مائورو آرامباری، هافبک میانی اروگوئه‌ای باشگاه ختافه علاقه مند است. در قرارداد این هافبک 25 ساله، یک بند آزادسازی 25 میلیون یورویی وجود دارد اما پرداخت مبلغی حدود 18 تا 20 میلیون یورو نیز می تواند برای به خدمت گیری او کافی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی نیز به جذب این هافبک اروگوئه‌ای ابراز علاقه کرده است. مائورو آرامباری تا سال 2023 با ختافه قرارداد دارد.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اروگوئه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم، خیرونا مهمان ختافه بود. در این دیدار ختافه عملکرد خوبی مقابل شاگردان میشل به نمایش گذاشت و توانست با تک‌گل خسوس سانتیاگو آنها را شکست دهد.

این بازی پایاپای آغاز شد و هر دو تیم قصد داشتند به دروازه حریف نزدیک شوند. در دقیقه ۵ ضربه از راه دور موریبا با برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت.

در ادامه خیرونا چندین بار تلاش کرد دروازه حریف را تهدید کند اما عملکرد عالی مدافعان ختافه مانع از این امر شد.

بازی در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۳۱ ضربه سانیاگو از مرکز محوطه جریمه به گوشه چپ دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

در ادامه بازیکنان خیرونا دوباره تلاش کردند در نیمه اول به گل برسند. در دقیقه ۴۳ ضربه خطرناک دووبیک از داخل محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان مواجه شد تا نیمه اول با همان یک گل خاتمه یابد.

در دقیقه ۵۲ نیمه دوم خیرونا یک فرصت خوب دیگر هم داشت اما ضربه سر پابلو توره روی سانتر یان کوتو با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

چند دقیقه بعد ختافه باز هم وارد فاز هجومی شد. در پنجاه و هشتمین دقیقه بازی ضربه خطرناک لوییز میلا به شکل نفس‌گیری راهی اوت شد.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان خیرونا چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی خلق کردند اما با مقاومت ختافه و دفاع مستحکم آنها، گلی به ثمر نرسید و این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود ختافه پایان یافت. با توجه به پیروزی رئال در بازی امروز و شکست خیرونا، فاصله شاگردان کارلو آنچلوتی که ۷۲ امتیاز دارند با رده دوم به ۱۰ امتیاز افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ آماده فروش یوسوا کیمیش؛ پنج مقصد احتمالی مشخص شد
  • داروین نونیز از فهرست تیم ملی اروگوئه خط خورد
  • تایید شد: ستاره لیورپول بازی‌های ملی را از دست‌ داد
  • یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • پیام ختافه به رئال: برو قهرمان شو!
  • ژیرونا قهرمانی را به رئال تعارف زد!
  • پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!
  • آینده درخشان سلسته با داروین نونیز