Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس در بیانیه‌ای درخصوص جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تصریح کرد: به‌زودی و در آینده‌ای بسیار نزدیک‌تر از آنچه که تصور می‌کنند، شاهد اضمحلال و شکست رژیم اشغالگر قدس و اربابان مستکبر آن به‌دست مسلمانان می‌باشیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، حمایت‌های آمریکا و سکوت کشورهای اروپایی و منطقه را محکوم کرد و اظهار داشت: به این رژیم جعلی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ویژه شیطان بزرگ و رژیم تروریستی آمریکا اعلام می‌کنیم که بنصرالله تعالی وعده صادق نزدیک است و به‌زودی و در آینده‌ای بسیار نزدیک‌تر از آنچه که تصور می‌کنند، شاهد اضمحلال و شکست رژیم اشغالگر قدس و اربابان مستکبر آن به‌دست مسلمانان  می‌باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیر¤ الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ¤»

باردیگر بشریت وبالاخص جهان اسلام؛ سوگمندانه شاهد وضعیت اسف‌بار کشتار بی‌رحمانه مردمانی است که بزرگترین خواسته‌ی آنان کمینه و ابتدایی ترین حقوق بشر مورد پذیرش همه‌ی ملت‌ها به‌شمار می‌آید و رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی تیغ زهرآلود تعصب قومی و نژادی خود را در دل زنان و کودکان بی دفاع فرو می‌برد.

بار دیگر دستان پلید و منفور جلادان نگون‌بخت، سرزمین مردم مظلوم فلسطین را نشانه رفته و برای سیطره بر آن از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند، رژیم اشغالگر قدس به حمایت آمریکای جنایتکار وچراغ سبز دولت‌های غربی با تهاجم وحشیانه و بی‌رحمانه به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با ریختن خون صدها کودک، زن و مرد بی‌دفاع، خوی درندگی و سفاکی خویش را بار دیگر به جهانیان نشان داد تا کسانی‌ که به دروغ برای رسیدن به اهداف شوم خویش، داعیه دموکراسی و دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهند محکوم به جنایت شوند.

جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی، باردیگر نقاب از چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر برداشته و ماهیت اصلی آنان را به جهانیان نمایان کرد. سکوت مرگ‌بار کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و برخی کشورهای مرتجع مدعی جهان عرب و نیز سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، چیزی جز بی‌اعتنایی به بقای نسل بشریت و آرمان‌های متعالی انسانی نیست. لذا با این اقدام، خود را شریک جنایات ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب کرده‌اند.

رژیم غاصب صهیونیستی که با نقض سیستماتیک حقوق بشر و تبعیض نژادپرستانه در سرزمین‌های اشغالی، خطرناک‌ترین رژیم علیه صلح و امنیت جهانی به شمار می‌آید، از سال 2014، علاوه بر محاصره‌ی غذایی و دارویی باریکه‌ی قریب دو میلیون نفری غزه از سال 2007، این منطقه کوچک را آماج سنگین‌ترین حملات زمینی، دریایی و هوایی خود قرار داده است.

رژیم اشغالگر قدس در چند روز اخیر با سیاهه‌ای طویل از جرایم و جنایات جنگی از جمله تخریب بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی، هدف قرار دادن امدادگران و آمبولانس‌های امداد و... نه‌تنها کنوانسیون‌‌های چهارگانه‌ی 1949 ژنو را که خود به آنها ملتزم شده است را نادیده گرفته است بلکه اصول بنیادین حقوق بشردوستانه یعنی، اصول تفکیک، تناسب و ضرورت نظامی را پایمال کرده است و به «ملاحظات اولیه انسانی» و «اصول حقوق انسانی ناشی از عرف‌ها، اصول بشردوستی و اقتضائات وجدان عمومی» که در حقوق بین‌الملل جایگاهی مسلم و بلکه آمره یافته‌اند وقعی ننهاده است.

ادعای مضحک «دفاع از خود» که صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها و کشور‌های اروپایی، مطرح می‌کنند حتی به فرض قبول آن، با صدها شهید و زخمی فلسطینی که دو سوم آن‌ها زن و کودک در حال محاصره هستند هیچ تناسبی نداشته و به سخره گرفتن قواعد مسلم حقوق بین‌الملل است.

ضمن آنکه رژیم صهیونیستی حق دفاع مشروع را فراتر از حقوق بین‌الملل برای خود قائل شده و در مقابل برای فلسطین چنین حقی را به رسمیت نمی‌شناسد.

اما مضحک تر از آن، ادعای رئیس‌جمهور آمریکا می‌باشد،که اقدام این رژیم جعلی را در دفاع از "سرزمین خودشان اسرائیل" مشروع می‌خواند، این در حالیست که از ازل چیزی به نام اسرائیل وجود نداشته است واگر بایدن تاریخ سرکرده‌ها و رؤسای این رژیم جعلی را نخوانده است؛ توجه کند که دولت آمریکا در کاخ سفید و جامعه بین الملل و سازمان ملل این تاریخ را می‌دانند و هزاران سند وجود دارد که ثابت می‌کند این کشور نامش فلسطین است و چیزی به نام "اسرائیل" وجود ندارد.

یکی از این اسناد؛ گذرنامه ایست که به یک پناهجوی صهیونیستی به نام "شیمون پرز" داده شد؛ یعنی همان کسی که بعدا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سن 21 سالگی چنین ویزایی که در آن نوشته شده است "به خداوند سوگند می‌خورم که مخلص و امین کشور فلسطین باشم" گرفته است.

متأسفانه در این میان برخی کشورهای مرتجع عربی با سکوت مرگ‌بار و سیاست یک بام و دو هوای خود در برابر این جنایات، یاری نرساندن به مردم بی‌گناه فلسطین، نه‌تنها به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل نکرده‌اند بلکه عملاً صهیونیست‌های جنایتکار را در تداوم جنایاتشان همراهی کرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از این دولت‌ها در حمایت از خشونت‌های لجام‌گسیخته و وحشیانه گروه‌های سلفی و تکفیری در سوریه و عراق علیه مسلمانان از هیچ کمک نظامی، مالی و سیاسی دریغ نکرده‌اند.

لذا تمامی این جنایات در مقابل چشم جهانیان و با حمایت قدرت‌های بزرگ و آشکارسازی روابط برخی رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی در حال وقوع است. اما به‌زودی طلایه‌داران عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ذلیلانه  از خیانت خود پشیمان می‌شوند و این وعده خداوند متعال است؛"فَتَرَی الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَی أَن تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ فَعَسَی اللَّهُ أَن یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُوا عَلَی مَا أَسَرُّوا فِی انفسهم نادمین"

امروز به‌فضل الهی و مدد اهل بیت (علیهم السلام) شاهد به ثمر نشستن رهنمود‌های امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های معمار توانمندسازی محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستیم به‌گونه‌ای که اکنون مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، صهیونیست‌ها را با یکی از سخت‌ترین و دهشتناک‌ترین بحران‌ها و چالش‌های دوران اشغالگری روبرو و آن‌ها را آماج موشک‌های انتقام انتقاضه و آتش خشم مقدس جوانان غیور و شجاع فلسطینی قرار داده است.

در پایان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و خانواده‌های شهدا؛ بار دیگر جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را شدیدا محکوم نموده و به این رژیم جعلی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ویژه شیطان بزرگ و رژیم تروریستی آمریکا اعلام می‌کنیم؛ بنصرالله تعالی وعده صادق نزدیک است و به زودی و در آینده‌ای بسیار نزدیک‌تر از آنچه که تصور می‌کنند، شاهد اضمحلال و شکست رژیم اشغالگر قدس و اربابان مستکبر آن به‌دست مسلمانان می‌باشیم.

چرا که آزادی قدس شریف یکی از وعده‌های صریح قرآن کریم است. در این عبارت سربه مُهر، از مقام معظم رهبری تأمل کنیم که فرمودند: «قضیه فلسطین “کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.

وما نصر الامن عندالله
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی رژیم جعلی شاهد اضمحلال صهیونیست ها مردم مظلوم بین الملل حقوق بشر منطقه ای تر از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل

 

به گزارش تابناک، وزارت خارجه عربستان این اقدام را «نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه و گسترش آشکار شهرک‌سازی‌ خودسرانه توسط رژیم اشغالگر» ارزیابی کرد.

طبق گزارش شبکه العربیه، در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: تداوم نقض قواعد حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل بدون بازدارندگی، اعتبار نظام بین‌المللی و شانس صلح عادلانه و پایدار مبتنی بر راه‌حل «۲ دولتی» را تضعیف می‌کند.

این وزارتخانه در ادامه خواستار توقف فوری تجاوزات سیستماتیک شهرک‌نشینان صهیونیست و بازگرداندن اراضی مصادره شده فلسطینی‌ها توسط جامعه بین المللی شد.

رژیم صهیونیستی جمعه از مصادره هشت هزار دونوم (۸۰۰ هکتار) زمین در غور اردن خبر داد. اقدامی که فعالان ضد شهرک‌سازی آن را بزرگترین اقدام در اراضی اشغالی فلسطین در دهه‌های اخیر توصیف کردند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی و یکی از مدافعان و حامیان برجسته شهرک‌سازی در این باره گفت: «این گام بزرگ و مهم دیگری برای شهرک‌سازی در غور اردن ، کرانه باختری و قدس است.»

 

همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • اجتماع خودجوش مردم ولایتمدار اسفراین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • حماس: اسرائیل بدون توجه به مواضع جهانی جنگ را ادامه می‌دهد
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد
  • بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه