Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "حسین رحیمی" روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری طرح رعد و اقتدار، افزود: پدر و مادر بابک خرمدین به قتل اعتراف کرده و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم رفتارهای نامناسب این فرد اعلام کردند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر قاتلان دستگیر و در اختیار پلیس هستند.

بابک خرمدین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4747

کد خبر 1516387

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ میلیارد ریال دخانیات قاچاق در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی عنوان داشت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت مالک یک انبار کالا به دفعات مختلف با استفاده از خودروهای شوتی مقادیر فراوانی دخانیات قاچاق و بدون مجوزهای قانونی به این مکان منتقل و دپو کرده است.
سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این مکان، ۲۰۹ کارتن شامل ۲ میلیون و ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در برندهای مختلف کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید. از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6056309

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: سفر به استان های غربی را تا چهارشنبه به تاخیر بیاندازید
  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • قتل در لواسان بر سر جگر
  • قتل در جگرکی!
  • ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز در ایام نوروز
  • کشف دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۳۵ میلیارد ریال دخانیات قاچاق در جنوب تهران