Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@17:24:20 GMT

شبگردی در تهران با اجاره خانه روزانه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۲۶۷

شبگردی در تهران با اجاره خانه روزانه در تهران

این روزها آپارتمان های مبله محبوبیت بیشتری نسبت به هتل ها دارند و دلیل آن هم مزایای بیشتر آپارتمان های مبله به نسبت هتل هاست. آپارتمان های مبله تقریبا در همه ی شهر ها وجود دارند اما در کلانشهر هایی مثل تهران تعداد و تنوع این آپارتمان ها بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر اهل سفر باشید حتما با آپارتمانهای مبله آشنا هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها آپارتمان های مبله محبوبیت بیشتری نسبت به هتل ها دارند و دلیل آن هم مزایای بیشتر آپارتمان های مبله به نسبت هتل هاست. آپارتمان های مبله تقریبا در همه ی شهر ها وجود دارند اما در کلانشهر هایی مثل تهران تعداد و تنوع این آپارتمان ها بیشتر است. در شهری مانند تهران که قیمت رزرو هتلهایش بسیار بالاست و بسیاری از مسافران اجاره خانه روزانه در تهران را بهترین راه اقامتشان در این شهر میدانند چرا که هم قیمت های مناسب تری دارند و هم پراکندگی آنها در تمام سطح شهر تهران مطلوب است و میتوانند در هر منطقه ای که دوستدارند به اجاره خانه مبله در تهران بپردازند. در ادامه به برخی از مزایای اجاره آپارتمان مبله در تهران اشاره خواهیم کرد.

اجاره آچارتمان مبله برابر است با برخوراری از امکانات رفاهی بیشتر:

هتل ها ممکن است برای اقامت های یک روزه مناسب باشند، اما اگر قصد اقامت طولانی مدت در تهران را دارید مطمئن باشید که اجاره آپارتمان مبله در تهران برای شما بهتر است. چرا که در آپارتمان های مبله تمام امکانات رفاهی اعم از یخچال،ماشین لباسشویی، ماکروفر و ظروف کامل پذیرایی و پخت و پز به شما این امکان را میدهد تا همه ی نیازهایتان را برطرف کنید و نیازمند مراجعه به رستوران و اتوشویی ها نداشته باشی. از همین رو اگر به دنبال یک محل مناسب برای زندگی موقت در تهران هستید تهران مبله اجاره ماهانه آپارتمان مبله را به شما پیشنهاد میکند.

فضای بیشتر با اجاره خانه مبله

همانطور که میدانید بزرگترین اتاق های هتل ها هم حتی به بزرگی یک خانه با تعدادی اتاق خواب نیستند. از همین رو اگر داشتن یک فضای بزرگ با اتاق های مجزا برای شما مهم است خانه های مبله بهترین گزینه ها برای شما هستند. چرا که با اجاره خانه مبله در تهران شما برای مدتی صاحب یک خانه با تمام امکانات و متراژی حداقل برابر با منزل شخصی خودتان خواهید شد. البته میتوانید از طریق سایت تهران مبله متراژ خانه ای که میخواهید  اجاره کنید و تعداد اتاق های خوابش را مشخص کنید تا اقامت راحت تری داشته باشید.

تهرانگردی در شب

همانطور که میدانید تهران از معدود شهرهای همیشه بیدار ایران است. همیشه بیدار به این معنا که حتی در نیمه شب بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های این شهر باز هستند و مشغول فعالیت، به علاوه در برخی از محل های این شهر جوانانی را میبینید که برای شبگردی و تفریح آمده اند. تهران در شب به قدر آرام و زیباست که با شبگردی در تهران احساس میکنید وارد یک شهر دیگر شده اید. به همین دلیل تهرانگردی در شب به یکی از تفریحات اصلی مردم تهران تبدیل شده است. بسیاری شبهای تهران را برای قدم زدن و پیاده روی انتخاب میکنند. چرا که در شب تهران از سکوت خوبی برخوردار است و به علاوه از ترافیک های اتوبان ها هم هیچ خبری نیست. یکی از دلایل هم این است که در بهار و تابستان تهران در شب هوای مطبوع تری دارد. به هر ترتیب برای تفریحات شبانه تهرانی ها و مسافران تهران محل هایی در نظر گرفته شده. از پارک ها و بوستانهایی که تا ساعات پایانی شب هم باز هستند گرفته تا بام های تهران. البته در این میان بام های تهران طرفداران یشتری دارند. چرا که با رفتن به این بام ها در شب مناظر و جلوه های متفاوتی از تهرن را خواهید دید. یکی از این بام های بسیار محبوب تهران ، بامی است نزدیک به مظقه ولنجک؛ که به بام تهران معروف است. بام تهران درواقع کوهپایه‌ی کوه توچال است. به همین دلیل نسبت به سایر بام های تهران از امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری برخوردار است. بام تهران دارای امکاناتی چون تله کابین، تلسیژ، زیپ لاین و سینمای چند بعدی است. اما برای لذت بردن از این فضا لازم نیست از هیچکدام این وسایل تفریحی استفاده کنید و هزینه ای بپردازید. بلکه تنها با اجاره آپارتمانهای مبله از سایت تهران مبله میتوانید نزدیک ترین خانه به بام تهران را انتخاب کرده و شبانه با اندکی قدم زن خودتان را به این محل برسانید. تا هم از هوای خوب آنجا بهره مند شوید و هم از دیدن تهران در شب لذت ببریدو با ایستادن بر لبه ی این بام شما فرشی از نور و روشنایی خاهید دید. نقطه های کوچک نوری که درواقع چراغ خانه ها و اتوبان ها هستند. دیدن این منظره برای هرکسی لذت بخش خواهد بود پس اگر به تهران سفر میکنید رفتن به بام تهران و تهرانگردی در شب را حتما در لیست کارهایی که باید بکنید قرار دهید. برای مسافران بهترین نوع اقامتی که میتواند به آنها برای شبگردی در تهران کمک کند اجاره آپارتمان مبله است چرا که برای ورود و خروجتان نیازمند هیچگونه هماهنگی با لابی من نخواهید بود و به علاوه میتواتنید نزدیک ترین خانه را به بام های محبوب تهران انتخاب کنید تا تنها با چند دقیقه پیاده روی خودتان را بر فراز این بام ها بیابید.

وقت بیشتر و ترافیک کمتر

همانطور که میدانید هتل ها در تهران تنها در برخی از نقاط این شهر متمرکز هستند. اگر برای سفرتان به رزرو هتل بپردازید برای بازدید از مراکز گردشگری تهران باید مدت زمان زیادی را در مسیر باشید، آن هم در این کلانشهر شلوغ که برای رفتن از شمال به غربش باید ساعتی را در ترافیک سنگین اتوبانهایش وقت صرف کنید. اما با اجاره آپارتمانها مبله از تهران مبله که در هر نقطه از شهر تهران یک واحد مبله متناسب با سلیقه شما برای ارائه دارد میتوانید در نزدیک ترین جا به محل مورد نظرتان اقامت داشته باشید و به راحتی با صرف چند دقیقه به جاذبه ی گردشگری مد نظرتان برسید.

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آپارتمان های مبله اجاره آپارتمان آپارتمان مبله مبله در تهران آپارتمان ها اجاره خانه تهران مبله بام تهران بام ها شهر ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)

بازار عرضه «فایل فروش آپارتمان» در شروع ماه دوم از سال 1403، با یک تغییر محسوس نسبت به فروردین روبه‌رو شده است؛ افزایش نسبی فروشنده‌‌‌ها.

به گزارش دنیای اقتصاد، نتایج تحقیقات میدانی دنیای‌اقتصاد از بازارهای آنلاین معاملات مسکن در شهر تهران حاکی است، برخلاف هفته‌‌‌های ابتدای سال‌جاری که در برخی از محله‌‌‌های انتخابی متقاضیان خرید آپارتمان، فایل عرضه وجود نداشت و در دیگر محله‌‌‌ها، تعداد فایل‌‌‌ها بسیار ناچیز بود، در حال حاضر نبض عرضه تغییر کرده است.

بازار مسکن به شکل سنتی در شروع هر سال با کاهش شدید عرضه فایل روبه‌رو می‌شود به‌طوری که مالکانی که قصد فروش آپارتمان دارند منتظر رصد چشم‌‌‌انداز قیمت‌ها و متغیرهای موثر بر نبض مسکن می‌‌‌مانند و در میانه بهار به تدریج وارد بازار می‌‌‌شوند. امسال اما علاوه بر این رفتار سنتی، دو متغیر بیرونی بسیار موثر بر نبض قیمت مسکن، در وضعیت بسیار خاص قرار گرفت.

این دو متغیر شامل ریسک‌‌‌ غیراقتصادی مرتبط با اوضاع منطقه –تنش‌‌‌های سیاسی حوزه بین‌الملل همچون جنگ- و همچنین نوسانات نرخ دلار بود.

بازار مسکن طی ۶سال گذشته همواره تحت‌تاثیر متغیرهای بیرونی بوده و تغییر جهت وضعیت این متغیرها یا تشدید نوسانات آنها، ابتدا روی رفتار تقاضای سرمایه‌‌‌ای ملک و سپس روی سمت عرضه و قیمت مسکن تاثیرگذار بوده است.

 از وضعیت کنونی فایل‌‌‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران و بیش از ۱۰۰محله شهر حاکی است، در حال حاضر میانگین قیمت پیشنهادی فروشنده‌‌‌ها برای واحدهای مسکونی با میانگین مساحت ۸۰ مترمربع و عمربنای ۸ سال، رقمی معادل ۸۶ میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان در هر مترمربع است.

در اولین هفته‌‌‌کاری بازار مسکن ۱۴۰۳، در همین ستون، گزارشی از وضعیت فایل‌‌‌های فروش آپارتمان در محله‌‌‌های منتخب ۲۲ منطقه تهران به چاپ رسید که در آن زمان، میانگین قیمت پیشنهادی در فایل‌‌‌های آپارتمانی، ۸۴ میلیون تومان در مترمربع برآورده شده بود.

به این ترتیب تورم در فایل‌‌‌های فروش آپارتمان طی این مدت حدود ۳‌درصد است.

با این حال، برحسب حجم عرضه و مقایسه آن با حجم تقاضای خرید در بازار فروردین، «قیمت قطعی در معاملات انجام شده»، احتمال خیلی زیاد با «قیمت پیشنهادی» تفاوت داشته است و حتی تورم مسکن نیز نرخ دیگری می‌تواند باشد.

هنوز بانک مرکزی گزارش معاملات مسکن فروردین که «قیمت قطعی» از آن استخراج می‌شود را منتشر نکرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!