Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابولفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  درباره جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز و امروز جلسات کمیسیون امنیت ملی به بررسی لوایح ارجاعی به کمیسیون و گزارش کمیته‌های تخصصی درباره این لوایح اختصاص داشت. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه  داد: پس از ارایه گزارش کمیته‌های روابط خارجی و امنیت، مجموعا ۱۰ لایحه مورد تایید کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت و نظر کمیسیون درباره این لوایح به کمیسیون اصلی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در جلسه امروز کمیسیون با حضور کارشناسان مطلع آخرین تحولات فلسطین و سرزمین‌های اشغالی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

عمویی بیان کرد: این جلسه نمایندگان ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت اشغال خانه‌های فلسطینیان در محله شیخ جراح قدس، اعمال محدودیت برای حضور مسلمانان در مسجد الاقصی و همچنین بمباران مناطق مسکونی در غزه، ایستادگی جانانه جریان مقاومت در فلسطین را تقدیر کردند و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شریف دانستند و پیگیری موضوع در مجامع بین المللی تاکید کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی سرزمین اشغالی کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از حمله موشکی از سمت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه شلیک موشک از سمت لبنان آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «زرعیت» به صدا در آمده است.

منابع خبری اعلام کردند که دو پادگان صهیونیستی «شومیرا» و «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی از سمت جنوب لبنان قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات پهپادی روز جاری حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این عملیات از نظر برد و شمار پهپادها از عملیات‌های دیگر حزب‌الله متمایز بوده است.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی ارسال ۳ پهپاد به سوی منطقه اشغالی «کریوت» موجی از رعب و وحشت را در میان صهیونیست‌ها به راه انداخته است.

کد خبر 6086999

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی