Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@04:06:35 GMT

کشف و ضبط انبار احتکار شده روغن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۶۰۳

در بازرسی از یک انبار کالا در خراسان رضوی ۲ هزار و ۸۰ حلب روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی بردسکن با اطلاع از وجود یک انبار احتکار کالا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همراهی تیمی از اداره صمت، در بازرسی انجام شده از این انبار کالا، مقدار ۲ هزار و ۸۰ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزش روغن‌های کشف شده را ۲ میلیارد و یکصد و هشتاد و چهار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این انبار پلمپ و در این راستا یک نفر متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.   برچسب ها: احتکار کالا ، روغن خوراکی ، پلیس ، پلمپ

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: احتکار کالا روغن خوراکی پلیس پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود