Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ بیشترین ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در روز جاری به صندوق پالایشی یکم (پالایش) با ارزش ۲۱۹میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق با درآمد ثابت کیان بود که دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق با درآمد ثابت کمند نیز در جایگاه سوم معاملات صندوق‌های ETF قرار گرفت.

حقیقی‌ها معادل ۲۰میلیارد تومان واحدهای صندوق امین یکم فردا را از حقوقی‌ها خریدند (۲۱درصد از معاملات صندوق) و اشخاص حقوقی نیز بخشی از مالکیت صندوق آرمان آتی کوثر نماد (آکورد) را به ارزش سه میلیارد تومان به نفع خود تصاحب کردند (۲۰درصد معاملات).

دارندگان صندوق آرمان آتیه درخشان مس (آتیمس) رشد ۲.۴درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و از طرف دیگر مالکان صندوق نهال با زیان ۱.۷درصدی در یک روز مواجه شدند. هیجانات امروز همچنین باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (۵.۸درصد) در رابطه با صندوق سهام زرین کوروش در تابلو معاملات نقش ببندد.

دو صندوق واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم ۳۵۵میلیارد تومان معامله شدند یعنی ۳۱درصد از خرید و فروش‌های صندوق‌های قابل معامله به این دو صندوق دولتی اختصاص داشت.

از سویی دیگر جمع معاملات صندوق‌های طلایی به حدود ۹۶۳میلیارد تومان رسید. همچنین بیشترین رشد قیمت (۲.۲درصد) این گروه به صندوق پشتوانه طلای مفید (عیار) اختصاص یافت.

کل ارزش معاملات صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به رقم هزار و ۱۶۰میلیارد تومان رسید و ورود پول حقیقی ۶۶میلیارد تومان شد، این در حالی است که گردش امروز بازار سهام در حدود دو هزار و ۶۰۰میلیارد تومان و مقدار خروج پول حقیقی ۵۰۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین روند بازار تا انتخابات ریاست جمهوری / پیش بینی مثبت برای بورس تهران امکان تضمین اصل سرمایه و سود سهامداران فراهم شد پیش‌بینی‌ ۴ کارشناس درباره وضعیت امروز بورس جزئیات جلسه سازمان بورس با مدیران صنعت پالایشی سنگین ترین صف های خرید و فروش (۲۸اردیبهشت۱۴۰۰) / تداوم روزهای خونین گروه غذایی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ معاملات صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با افت ۳۳۹۰ واحدی به ۲,۳۱۳,۴۱۳.۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۴.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین طی ۵۷,۹۱۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۶۹۵.۵۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۱۳,۰۳۲.۷۹۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • محرک جدید بورس
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد