Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:15:57 GMT

قطع گاز برخی از مشترکان در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۸۴۰

قطع گاز برخی از مشترکان در رامهرمز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره گاز شهرستان رامهرمز در اطلاعیه‌ای از قطعی گاز برخی مشترکین مسکونی و تجاری شهرستان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

  به اطلاع مشترکین گاز طبیعی و شهروندان شهرستان رامهرمز می‌رساند به دلیل تعمیرات اضطراری، گاز مناطق ذیل قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مشترکین درخواست می‌گردد تا انجام تعمیرات، از دستکاری کنتور و رگولاتور‌های منازل و اماکن، جدا خودداری فرمایند.

خیابان‌های شقایق ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، فرعی یک، ۲، ۳، ۴، ۵ و روبروی مسجد طالقانی یک فردا از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر با قطعی گاز مواجه هستند.

 شماره امداد گاز ۱۹۴ به صورت شبانه روزی، آمادگی رسیدگی به درخواست‌های مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی در مواقع ضروری یا حوادث است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت

رئیس اداره منابع طبیعی بوئین میاندشت گفت:شهرستان بوئین میاندشت ۷۰ هزار هکتار اراضی ملی دارد که ۱۰ هزار تن علوفه خشک تولید می‌کند و نیاز علوفه دام فراهم می‌شود.

رضا علی روستایی افزود: یگان‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان بوئین میاندشت با تمام توان با چرای زود هنگام دام در عرصه‌های این منطقه برخورد می‌کنند.


او گفت: فصل تعلیف دام در پروانه همه دامداران ذکر شده است و با چرای زودرس و خارج از فصل برخورد می‌شود که انتظار داریم دامداران قانون را رعایت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.


روستایی تصریح کرد: چرای زودرس و قبل از موعد به دلیل بارندگی‌های بهاره و وجود رطوبت قابل توجه در خاک موجب سفت و فشرده شدن خاک به واسطه لگدکوب شدن آن توسط دام می‌شود و بیشترین خسارت و صدمات را به پوشش گیاهی و خاک مرتع وارد می‌کند.


او افزود: تعداد ۲۲۰۰ بهره برداری باتعداد ۵۱۰۰۰ واحد دامی به مدت ۴ ماه از عرصه‌های ملی ومرتعی این شهرستان استفاده می‌کنند.


رئیس منابع طبیعی بوئین میاندشت گفت: چرای زودرس علاوه بر نابودی پوشش گیاهی با کاهش ظرفیت نفوذ آب در خاک و افزایش جریان‌های سطحی منجر به وقوع سیلاب‌های فصلی می‌شود.


او تصریح کرد: چرای زودرس در این شهرستان به کلی ممنوع است و در صورت مشاهده دام در مرتع پیش از موعد مقرر و بیش از ظرفیت مرتع و رعایت نکردن فصل چرا با متخلفان برابر مقررات برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • برداشت یکهزار تن کلزا در رامهرمز
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله