Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:19:30 GMT

فتح خرمشهر سمبل غیرت، همیت و اتحاد مردم ایران اسلامی بود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۱۴۴

فتح خرمشهر سمبل غیرت، همیت و اتحاد مردم ایران اسلامی بود

حجت الاسلام عسگری، گفت: فتح غرورآفرین خرمشهر، نقطه عطفی در پیروزی های سپاه اسلام و سرآغاز شکست های پی درپی سپاه کفرو سمبل غیرت، همیت و اتحاد مردم ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: فتح غرورآفرین خرمشهر، نقطه عطفی در پیروزی های سپاه اسلام و سرآغاز شکست های پی درپی سپاه کفربود و این عملیات بزرگ حقیقتأ تمامی معادلات سیاسی و نظامی اردوگاه شرق و غرب را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه افزود: فتح خرمشهر غیرت، همیت، اتحاد ایرانی را متجلی کرد و الطاف بی کران خداوندی را به رخ جهانیان کشید. 

 

وی بابیان اینکه  سوم خرداد فرصتی برای تجلیل و تکریم شهدا، جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در دفاع مقدس بویژه عملیات ظفرمند خرمشهر است، افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه های متعددی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در دست اقدام دارد از جمله آن برگزاری کنگره ملی تجلیل از جانبازان این عملیات بزرگ است که در سوم خرداد و به طور همزمان در سراسر کشور از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عسگری ، تصریح کرد: حماسه فتخ خرمشهر هیچ گاه از خاطر تاریخی ایران اسلامی پاک نخواهد شد چراکه این حماسه بزرگ حاصل قطره قطره خون پاک فرزندان برومند این دیار است و در سایه این رزم بزرگ عزت، عظمت و اقتدار ایران عزیز تضمین شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان گفت: غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای فتح خرمشهر، تجلیل و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، خانبازان و ایثارگران عملیات فتح خرمشهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و نمایشگاه های تصاویر در فضای مجازی از جمله سایت نوید شاهد را مهمترین برنامه های روز سوم خرداد بر شمرد.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: سمبل مقاومت حماسه سوم خرداد انقلاب اسلامی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست

ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: بیش از 75 سال از تجاوزگری رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم فلسطین و غزه و سایر مسلمانان جهان می‌گذرد.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در طول این مدت از جنایات رژیم صهیونیستی جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفری جهان اسلام تاکنون هیچ حرکتی در برابر این ظلم و تجاوزات از خود نشان نداده‌ بود، تا اینکه ایران اسلامی با اتکا به خداوند منان و نیز با روحیه ستم ستیزی و مبارزه با ظلم، توانست در یک عملیات بزرگ، پیچیده و کم نظیر رژیم صهیونیستی را به صورت کامل غافلگیر نماید.
 
این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی بزرگ و پرمعنایی به صورت رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل بود، یادآور شد: بی‌گمان اگر اسرائیلی‌ها و هم پیمانانش خیال باطلی در حمله به ایران اسلامی در سر داشته باشند با جواب قاطع‌تر و بسیار شدیدتری از سوی نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد، بنابراین بهترین کار برای آنان سکوت در برابر این وضعیت می‌باشد.
 
ماموستا شیخی تصریح کرد: امروز جهان غرب و آمریکایی‌ها و به ویژه صهیونیست‌ها به خوبی به قدرت موشکی و نظامی ایران پی برده اند و می‌بینیم که در این روزها به تدریج قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح ایران را معترف می‌شوند که این یک پیروزی برای جبهه مسلمین و محور مقاومت در منطقه و جهان می‌باشد.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی‌گمان عملیات «وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انجام گرفت می‌تواند تلنگری بر جهان اسلام باشد تلنگری که وحدت و اتحاد مسلمین را دوباره به همه ما گوشزد می‌کند بنابراین وعده صادق را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه