Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:36:38 GMT

توزیع کننده داروهای تقلبی در غرب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۲۱۷

توزیع کننده داروهای تقلبی در غرب دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی مأموران این پلیس مطلع شدند که فردی داروهای تقلبی را در فضای مجازی تبلیغ به کاربران فضای مجازی داورهای تقلبی توزیع می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این تحقیقات مأموران، توزیع کننده داروهای تقلبی شناسایی و در مخفیگاهش در غرب تهران دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی، تعداد ۵۵ قلم انواع داروی های تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا تهران با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر فعالیت توزیع کنندگان داروهای تقلبی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5215265

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فتا تهران داود گودرزی دستگیری دارو شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی واکسن کرونا انتخابات 1400 طرح کنترل چاقی دانش اموزان کوچ سازمان امداد و نجات هلال احمر بنیاد شهید و امور ایثارگران متروی تهران کیفیت هوای تهران پلیس راهور ثبت نام دانش آموزان داروهای تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص توزیع مشروبات الکلی تقلبی اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی در ماکو متأسفانه یک نفر از شهروندان فوت و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضائی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

کد خبر 6084295

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی دستگیر شدند
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟