Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:11:56 GMT

از سرگیری عملیات احداث بند خاکی حسن آباد بافق

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۲۳۰

از سرگیری عملیات احداث بند خاکی حسن آباد بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، کمال کریمی، رییس اداره منابع طبیعی بافق، گفت: عملیات احداث بند خاکی حسن آباد از سال ۱۳۹۸ با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در سطح ۲ هزار و ۸۵ هکتار به طول ۵۰۰ متر و ارتفاع پنج متر با حجم آبگیری ۴۵۰ هزار مترمکعب اجرا شد که این عملیات در دی ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادمه گفت: با توجه به سیل اخیر با دوره بازگشت هزار ساله، این بند خاکی می‌تواند در جلوگیری از فرسایش خاک، مهار روان اب و جلوگیری از ورود سیل به روستا‌های حسن آباد، باقرآباد، صادق آباد وجاده بافق ساغند، موثر باشد.

کریمی تصریح کرد: ما همچنان، از سرگیری ادامه عملیات بند خاکی حسن آباد با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق را پس از چند ماه وقفه خواستاریم.

او در پایان برای تأمین دستگاه‌های مکانیکی به منظور از سرگیری پروژه‌ی مشارکتی احداث بند خاکی حسن آباد شهرستان بافق، قول همکاری داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان بافق احداث بندخاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه

 آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروزدوشنبه (۳ اردیبهشت) درترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

برپایه این گزارش، با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپارمدینه منوره هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان می‌باشند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و ضمن زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

گفتنی است، پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که دردی ماه سال گذشته انجام شود که بدلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور
  • سر ریز شدن ۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی در نیکشهر
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • اشغالگران از ورود سوخت به غزه جلوگیری می کنند