Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@12:25:56 GMT

دست برتر لاریجانی در مقایسه با رقبای انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۲۵۲

دست برتر لاریجانی در مقایسه با رقبای انتخاباتی

منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: دولت آینده باید دولتی کارآمد، دونده، پرکار، جوان و پرنشاط باشد. اگر دولت ‌آینده این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌توانیم بسیاری از موانع را از سر راه بردارد.

وی اضافه کرد: دولت آینده باید دولتی هماهنگ در تمامی اجزا باشد. یعنی اجزای مختلف دولت باید هم آوا بوده و در یک مسیر حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ادامه داد: ما نیازمند کارآمدی در مدیریت کلان اجرایی در جای جای وزارتخانه‌ها هستیم. باید این ویژگی‌ها را براساس خواسته‌هایی که رهبر معظم انقلاب از دولت آینده دارند، همسان‌سازی کنیم تا شاهد تولد دولتی جدید به عنوان یک پدیده نو برای رفع مشکلات و موانع جاری کشور باشیم.

وی درباره ویژگی‌های لاریجانی برای تصدی پست ریاست جمهوری گفت: لاریجانی هم امنیت را خوب می‌شناسد و هم سیاست، فرهنگ، برنامه ریزی و مدیریت را با تمامی وجود بلد است. هرکدام از کاندیداها این ویژگی‌ها را دارند، عرضه کنند؛ ولی هیچ کدام از این کاندیداها مانند آقای لاریجانی نسبت به تمامی امور مسلط و کاربلد نیستند.  

وی پرکاری، انضباط فکری و برنامه‌محوری را از ویژگی‌های لاریجانی برشمرد و افزود: برخلاف اظهارات برخی از داوطلبان ریاست جمهوری، دولت لاریجانی ادامه دهنده راه دولت روحانی نخواهد بود و وی اشکالات این دولت را کاملا می‌داند و حتما دولت وی برپایه تولید یک پدیده اجرایی قوی خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: در دولت لاریجانی افرادی قوی برسرکار خواهند آمد تا بتوانند مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را با قوت، خلوص، دوندگی، رفتار جهادی و مهربانی با مردم و جدا نکردن صف خود از ملت حل کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

2727

کد خبر 1516429

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی حسن روحانی انتخابات ۱۴۰۰ ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکارها صبح امروز در شهر «جیانگ‌یئن» کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف «دوی مهارابام» از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند. در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز سهیلا منصوریان به مصاف «ژی‌چین لی» از چین می‌رود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف «رانی موندال» بندگلادش می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند. در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان «سعد بوجکا» از مراکش پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

در وزن ۸۰- علی‌خورشیدی با «المهدی سعیدی» از مراکش دیدار می‌کند. وی در صورت کسب برتری در این دیدار با برنده رقابت نپال و سنگال پیکار خواهد کرد. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با «قاسم رابی» از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم نیز سید معین تقوی «یحیی عمر» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

کد خبر 6086766

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟