Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@06:51:30 GMT

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی/عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۳۲۰

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی/عکس

تمرین امروز پدیده‌ای‌ها که خود را مهیای انجام دیدار معوقه از هفته بیست و دوم با گل‌گهر سیرجان می‌کنند، یک میهمان ویژه و سرشناس داشت؛ خداداد عزیزی. پیشکسوت فوتبال ایران و غزال تیزپای آسیا امروز در زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر جلسه تمرینی شاگردان رحمتی بود.

او در بخشی از زمان حضورش، خوش و بش گرمی با اعضای کادرفنی پدیده داشت و هم‌چنین با مهدی رحمتی سرمربی پدیده نیز به گپ و گفت نشست؛ در کنار خداداد عزیزی در این جلسه تمرینی، محمدرضا کلائی شهردار مشهد و احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی هم حضور داشتند و بار دیگر به حمایت از تیم پدیده در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌ست پس از انتقال امتیاز باشگاه شهر خودرو و تغییر مالکیت، قرار است تا پایان فصل کمیته‌ای در قالب کمیته استانی با حمایت مالی ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری مشهد هزینه‌های تیم فوتبال پدیده را پرداخت کند و برای فصل آینده نیز مالکیت جدیدی تعیین گردد.

تیم فوتبال پدیده با کسب 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول است و خطر سقوط به لیگ یک نیز شاگردان مهدی رحمتی را تهدید می‌کند و از این حیث آن‌ها به سه امتیاز خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان نیاز مبرمی دارند؛ پنجشنبه 30 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)، تقابل پدیده و گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد.

251 251

کد خبر 1516441

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خداداد عزیزی مهدی رحمتی لیگ برتر بیستم باشگاه پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان اوسمار ترمز پیکان را کشیدند

تیم پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، مقابل مهمان خود پیکان به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یک‌شنبه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲)، در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت. با این سه امتیاز، شاگردان اوسمار موقتا در امتیاز ۴۳ با استقلال هم امتیاز شدند. پیکان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

از ساعت ۲۱:۰۰ امشب نیز تیم استقلال مهمان تیم هوادار است که در صورت پیروزی در این بازی، در صدر جدول به امتیاز ۴۶ رسیده و بار دیگر اختلاف خود با پرسپولیس را به سه امتیاز افزایش می‌دهد.

پرسپولیس ۲ - پیکان صفر

گل‌: محمدحسین کنعانی زادگان برای پرسپولیس (دقایق ۳۸ و ۵۳)

کارت زرد: محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و غلامرضا عنایتی از هوادار 

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (وحید امیری، دقیقه ۶۶)، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی (سعید صادقی، دقیقه ۶۶)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، عبدالکریم حسن (ابوالفضل بابای، دقیقه ۸۷)، اورونوف (سینا اسدبیگی، دقیقه ۸۰) و عیسی آل‌کثیر

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری (امیرحسین صدفی، دقیقه ۶۲)، سامان نریمان‌جهان (افشین صادقی، دقیقه ۸۳)، غلامرضا ثابت‌ایمانی، حامد پاکدل (امیر شهیم، دقیقه ۴۶)، علی قربانی، علی رنجبر (مجتبی حق‌دوست، دقیقه ۴۶)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح (معین عباسیان، دقیقه ۷۲)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خاتون بی‌رقیب صدرنشین باقی ماند
  • منچسترسیتی در آستانه جذب پدیده فوتبال آمریکا
  • وضعیت ناامیدکننده تیم‌های فوتبال دسته سومی مشهد در سال ۱۴۰۲
  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • جنجال محمدحسین میثاقی و افشاریان؛ از درست کوچیک کرده تا با منی؟ | اتفاقات جنجالی سال
  • شاگردان اوسمار ترمز پیکان را کشیدند
  • دیدار بانوان سپاهان و گاز زیر نور در باغ فردوس
  • مهدی رحمتی و بحث فوتبالی در کلاس‌های زبان انگلیسی!
  • آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار حیثیتی (عکس)
  • برتری ۱-۰ بولونیا مقابل امپولی؛ عزم جدی شاگردان موتا برای کسب سهمیه