Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-20@01:55:24 GMT

دو کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در عراق هدف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۵۹۱

دو کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در عراق هدف قرار گرفت

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، یک کاروان لجستیکی ائتلاف آمریکایی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در استان دیوانیه عراق واقع در جنوب این کشور، هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت.
 
به نوشته رسانه‌های عراقی در این انفجار که در جاده دیوانیه به بغداد رخ داد، فردی آسیب جانی ندیده است.
 
ساعتی پیش نیز یک کاروان لجستیکی دیگر نیز در استان «ناصریه» در جنوب عراق هدف انفجار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.
 
هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز را بر عهده نگرفته است، اما گروههای مقاومت عراقی بارها بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی از عراق بر اساس مصوبه پارلمان این کشور تأکید کرده و گفته‌اند که حملات تا زمان خروج این نیروها ادامه خواهد یافت.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.    به گزارش ایسنا، منابع ایرانی به المیادین گفته‌اند هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته و رسانه‌های آمریکایی یک جنگ نیابتی اطلاعات نادرست را از طرف رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.   یک مقام ایرانی هم به رویترز گفته حمله موشکی به ایران انجام نشده و صداهای انفجار در اصفهان ناشی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی بوده است.   فاکس نیوز هم خبر داده آمریکا در حوادث امروز نقشی نداشته است.   بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.   شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.   تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.    همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.   منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • بیانیه حشدالشعبی عراق درباره انفجار مهیب در یک پایگاه نظامی
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود