Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ظهر امروز همزمان با هفته روابط عمومی، نخستین همایش روابط عمومی های برتر منطقه آزاد اروند با ابتکار روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد و شهرداری آبادان عنوان برتر روابط عمومی الکترونیک را به خود اختصاص داد.

در این همایش احمد یحیایی ایله ای از اساتید برجسته علوم ارتباطات کشور و خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی کشور و سید فضل الدین موسوی عضو انجمن روابط عمومی ایران به عنوان داور حضور داشتند و برای دقایقی به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نوروزی مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان با کسب بالاترین امتیاز در حوزه روابط عمومی الکترونیک ، عنوان برتر را از آن خود کرد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر در سه بخش مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین همایش بین المللی «غزه زنده است» گفت: قدرت ملت ها از هر سلاحی از هر اتمی و از هر گنبدی آهنین تر و استوارتر است.

خزعلی افزود: صدای فلسطین نباید هرگز خاموش شود. وقتی سخن وتو می شود، زمان قدرت و قوت است که جایگاهش را باز کند و هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را از هم بپاشد.

نخستین همایش بین‌المللی "غزه زنده است" به همت دانشگاه الزهرا و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • اوج گیری گرما در اروند
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند