Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی تصور می شد یاسر الشهرانی بتواند به دیدار با تیم الاهلی برسد در نهایت این اتفاق نیفتاد

به گزارش طرفداری، کمر دردِ دو روز پیش یاسر الشهرانی بالاخر کار دست الهلال داد، اتفاقی که خیلی زود یکی از مدافعان تیم اول فوتبال الهلال را از شرکت در تمرینات گروهی محروم کرد و حالا شنیده می شود که روند درمانی پزشکان الهلال جواب نداده و الشهرانی از حضور در ال کلاسیکو محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این همه داستان مصدومان تیم الهلال نیست چرا که دوران مصدومیت عبدالله عطیف و فواد الطاریس، حالا به پایان رسید و این بازیکن می توانند برای آبی های ریاض به میدان بروند.

در سوی دیگر یکی از مهم ترین بازیکنان تیم الاهلی نیز با کسب بهبودی می تواند در دیدار فردا شب به میدان برود. محمد ال اویس، دروازه بان تیم اول فوتبال الاهلی، در صورت صلاحدید سرمربی الاهلی می تواند در این دیدار به میدان بود. درباره این دروازه بان گفته می شد او نمی تواند در دیدار برابر الهلال به میدان برود اما در نهایت امروز با اعلام تیم پزشکی الهلال این دروازه بان می تواند به میدان برود البته او در صورت به میدان رفتن باید تا آخرین ساعت پیش از آغاز بازی زیر نظر پزشکان باشگاه باشد.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!