Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-19@07:29:36 GMT

مرزهای زمینی مسافری ایران و ترکیه همچنان بسته است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۶۵۱

مرزهای زمینی مسافری ایران و ترکیه همچنان بسته است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید روح اله لطیفی اظهار کرد: ممنوعیت تردد مسافران از مرزهای زمینی ایران با ترکیه ، تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هر گونه تصمیم جدید برای رفع ممنوعیت نیز می بایست از طریق این ستاد  ابلاغ شود که تا این لحظه تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

وی در واکنش به اعلام خبر بازگشایی مرزهای زمینی از سوی مقامات ترکیه گفت: ضمن احترام به تصمیمات کشورهای همسایه در حوزه سرزمینی آنها، ما ملزم به رعایت تصمیمات بر اساس ساز و کارهای تعریف شده در حوزه حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران هستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هر تصمیمی در این خصوص  بگیرد، پس از ابلاغ آن را اجرا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی در ادامه توضیح داد: ممنوعیت فعلی برای مسافران و گردشگران بوده و افرادی که تابعیت ایرانی دارند و در طرف مقابل شاغل هستند یا اقامت دارند مانند ماه‌های قبل می توانند از مرزها تردد کنند.

کد خبر 601977 برچسب‌ها كروناويروس ایران و ترکیه گمرک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ایران و ترکیه گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بسته‌های کمک غذایی ترکیه به اردوگاه های آوارگان فلسطینی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از سیاست‌های اشغال‌گرایانه اسرائیل در کرانه باختری رود اردن پس از شروع جنگ در هفتم اکتبر به‌شکلی فزاینده ادامه دارد.

حملات و اعمال فشارها علیه ساکنین شهرهای جنین، طولکریم، قلقیلیه، نابلس و رام‌الله و به‌ویژه اردوگاه‌های پناهندگان در این شهرها همراه با فقر و بیکاری فزاینده در پی جنگ تشدید می‌شود.

آژانس توسعه و همکاری ترکیه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان بسته‌های حاوی مواد غذایی اساسی مانند روغن مایع، رب، برنج، آرد، لوبیا، عدس و رشته را برای توزیع میان صد خانواده فلسطینی ساکن اردوگاه‌های پناهندگان در شهرهای مختلف به وزارت امور دینی و اوقاف فلسطین تحویل داد.

همچنین در چارچوب کمک‌های ماه مبارک رمضان به مردم غزه، ضمن بازدید از اردوگاه پناهندگان العماری که در روزهای اخیر در معرض حملات نیروهای اسرائیلی قرارگرفته است، بسته‌های کمک غذایی بین خانواده‌های نیازمند در این اردوگاه توزیع گردید.

 

دیگر خبرها

  • ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی همچنان فعال است
  • قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش داشته است؟ | افغانستان تولیدکننده عمده شیشه
  • افغانستان به تولیدکننده عمده «شیشه» تبدیل شده است
  • شهادت یک مرزبان هنگام حراست از مرزهای شرقی ایران
  • شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران
  • شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران + تصویر
  • انسدادهای مرزهای جمهوری اسلامی ایران شروع شده است
  • ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم
  • ارسال بسته‌های کمک غذایی ترکیه به اردوگاه های آوارگان فلسطینی