Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال، تیم پرسپولیس ایران در رتبه ۹۷ جهان قرار گرفت و استقلال هم سقوطی ۱۷ پله‌ای را تجربه کرد.

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۸ اردیبهشت) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت در رده بندی جهانی با ۱۶۱۵ امتیاز و ۵ پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه ۹۷ و بالاتر از تیم‌های مطرح فاینورد هلند فیورنتینا و برنلی قرار گرفتند. پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی هم بدون تغییر در رتبه چهارم باقی ماند.

تیم استقلال با ۱۵۲۸ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. آبی پوشان پایتخت با ۱۷ پله سقوط نسبت به هفته قبل در سطح جهانی در رده ۲۳۱ جای گرفتند. استقلالی‌ها با یک پله نزول در قاره آسیا به رتبه سیزدهم سقوط کردند.

سپاهان با ۱۵۰۱ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهانی با ۶ پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه ۲۸۹ جهان جای گرفتند و بدون تغییر همچنان در رتبه ۱۷ قاره کهن قرار دارند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هشتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه ۵ تیم اول تغییری نکرده و مانند رده بندی پیشین کاوازاکی ژاپن با ۱۶۶۲ امتیاز صدرنشین است. جونبوک موتورز کره جنوبی نیز با ۱۶۲۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. تیم الهلال عربستان حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با ۱۶۲۲ امتیاز در رتبه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس تیم الدحیل قطر با ۱۶۰۲ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۴ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۵۰ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۲۰۴۶ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

اینترمیلان با ۱۹۴۱ امتیاز همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد. رئال مادرید با ۱۹۳۱ امتیاز و ۳ پله صعود در رتبه چهارم ایستاده است. چلسی نیز با ۱۹۰۰ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اینترمیلان

رئال مادرید

چلسی

بارسلونا

لیورپول

پاری سن ژرمن

آتالانتا

آژاکس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه های جهان پرسپولیس رده بندی تیم امتیاز در رتبه نسبت به هفته رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در رتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام قرار گرفت

بر اساس گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، این دانشگاه برای اولین بار در رتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام قرار گرفت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام (ISC) ۲۰۲۳، دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در بین دانشگاه های کشورهای جهان اسلام با رتبه  ۴۰۱+ و در بین دانشگاه‌های کشور رتبه ۷۵ را کسب کرد.

شایان ذکر است، رتبه‌ بندی دانشگاه‌های جهان اسلام (ISC) ۲۰۲۳ توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام انتشار داده شد که دانشگاه‌های ۵۷ کشور اسلامی، در مجموع ۴۹۹ دانشگاه از ۳۳ کشور اسلامی در این رتبه بندی حضور داشتند و از این تعداد ۸۰ دانشگاه از کشور ایران هستند.

گفتنی است، در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام ۲۰۲۳، دانشگاه‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرند که حداقل ۵۰۰ مدرک در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۱۹ در پایگاه وب آو ساینس (WoS) به ثبت رسانده باشند.

نتایج کامل این رتبه بندی در وبگاه رتبه بندی‌های جهانی ISC به آدرس https://wur.isc.ac با نام ISC Islamic World University Rankings ۲۰۲۳ در دسترس است.

دیگر خبرها

  • این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است
  • جوکوویچ در صدر ماند، صعود زورف به رده پنجم
  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال
  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در رتبه بندی دانشگاه های جهان اسلام قرار گرفت
  • دعا کنید فوتبال ایران از این بدتر نشود/ باید برای دربی تاسف خورد
  • منافی: پرسپولیس باید باهوش و هجومی برابر پیکان بازی کند/ ترس از باخت باعث تساوی دربی شد
  • اعتراف کنایه آمیز یک پرسپولیسی؛ ضعیف ترین استقلال با این روش نکونام قهرمان می شود