Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@11:01:22 GMT

تکذیب بازگشایی مرز‌های زمینی مسافری ایران با ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۶۸۹

تکذیب بازگشایی مرز‌های زمینی مسافری ایران با ترکیه

لطیفی گفت: با وجود تصمیم کشور ترکیه برای بازگشایی مرز‌های زمینی برای مسافران ایرانی، هنوز تصمیمی از سوی ستاد ملی کرونا برای تردد مسافران گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک تصریح کرد: ممنوعیت تردد مسافران از مرز‌های زمینی ایران با ترکیه، تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هر گونه تصمیم جدید برای رفع ممنوعیت نیز می‌بایست از طریق این ستاد ابلاغ شود که تا این لحظه تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اعلام خبر بازگشایی مرز‌های زمینی از سوی مقامات ترکیه گفت: ضمن احترام به تصمیمات کشور‌های همسایه در حوزه سرزمینی آنها، ما ملزم به رعایت تصمیمات بر اساس ساز و کار‌های تعریف شده در حوزه حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران هستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هر تصمیمی در این خصوص بگیرد، پس از ابلاغ آن را اجرا می‌کنیم.

لطیفی توضیح داد: ممنوعیت فعلی برای مسافران و گردشگران بوده و افرادی که تابعیت ایرانی دارند و در طرف مقابل شاغل هستند یا اقامت دارند مانند ماه‌های قبل می‌توانند از مرز‌ها تردد کنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران و ترکیه جمهوری اسلامی ایران ایران ترکیه مرز های زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیر تفت و مهریز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به افزایش تردد در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز در روزهای پیش رو، گفت: تردد موتورسیکلت در این مسیرها از امروز تا ۱۳ فروردین ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدجواد ابوالحسینی صبح امروز در پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های مرتبط برنامه ریزی لازم برای کاهش تصادفات را انجام داده‌اند اظهار داشت: با توجه به شرایط ایام نوروز و ترددهایی که در جاده‌های استان داریم، تصمیم‌گیری در ارتباط با حمل و نقل و محدودیت‌ها انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مسیرهای پرتردد در روزهای منتهی به 13 فروردین، محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز است که مردم استان در این چند روز به این مناطق سفر می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تصریح کرد: با توجه به این موضوع و ضرورت برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات، از ظهر امروز تا پایان روز دوشنبه 13 فروردین، تردد موتورسیکلت در تمامی محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت ممنوع است.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با توجه به افزایش تردد مسافرت های نوروزی افزود: نظر به اینکه بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محورهای تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال نمایند.

پانزدهمین جلسه کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان صبح امروز 9 فروردین 1403 به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد و توقف در معابر همجوار حرم بانوی کرامت در شب‌های قدر
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در مسیر تفت و مهریز
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • جابه جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی
  • ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود