Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:57:56 GMT

مشکل دوباره در ورزشگاه اراک و تغییر ساعت بازی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۶۹۱

مشکل دوباره در ورزشگاه اراک و تغییر ساعت بازی

زمان آغاز دیدار آلومینیوم و تراکتور با اعلام سازمان لیگ تغییر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک برای دومین بازی پیاپی در شرایطی مسابقه خود را آغاز خواهد کرد که زمان آغاز مسابقه این تیم دچار تغییر شده و آنها باید زودتر از زمان برنامه ریزی شده قبل به مصاف تراکتور تبریز بروند.

 

سازمان لیگ اعلام کرد با وجود تذکر مکرر از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک نور ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک هنوز تکمیل و تجهیز نشده و  به ناچار مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ به جای ساعت ۱۹:۳۵ در ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال این سوال پیش می آید که اگر بازی آلومینیوم و تراکتور به وقت های اضافه کشیده شود، چه اتفاقی خواهد افتاد و نور ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک جوابگوی برگزاری این بازی خواهد بود؟

جام حذفی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم