Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@04:28:20 GMT

دربی سرخابی خیلی هم بدون تماشاگر نبود!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۷۰۸

حضور ۷۰۰ تماشاچی روی سکوهای دربی انگشت اتهام را سمت سازمان لیگ برده است.

 مسابقه با تماشاگر برگزار می شود؟ این سوال یحیی گل محمدی در آستانه دیدار اخیر تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری خانه فوتبال، در مسابقه ای که طبق ضوابط و دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا باید بدون حضور تماشاگران مثل سایر بازی های لیگ برگزار می شد و با همین دستورالعمل حتی خبرنگاران را به ورزشگاه راه ندادند، حضور بیش از 700 فرد ناشناخته در استادیوم آزادی که بخشی از سکوها، وی آی پی ، حتی سی آی پی و جایگاه خبرنگاران را اشغال کرده بودند، چگونه رقم خورد؟

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدعی شدند که این افراد منتسب به آنها نبوده اند و حتی برای ورود برخی از عوامل خود دچار مشکل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس انگشت اتهام دو باشگاه سرخ و آبی پایتخت سازمان لیگ ، برگزار کننده مسابقات را نشانه رفته است.

این اولین بار نیست که سازمان لیگ به عنوان مقصر در موضوع بلیط مسابقات و ورود افراد ناشناس به استادیوم ها خصوصا در مسابقات حساس شناخته می شود بلکه پیش از این هم بارها موارد اینچنینی از جانب باشگاهها عنوان شده و این رویکرد مورد اعتراض قرار گرفته است.

ظاهرا روابط و ارتباطات شخصی در بخش های مرتبط با حوزه توزیع بلیط موجب شده که اشخاص خاصی بتوانند با استفاده از روابط بعضی مسئولان سازمان لیگ مجوز ورود به استادیوم ها را در چنین مسابقاتی پیدا کنند و این مساله پیش از این هم بارها مورد اعتراض قرار گرفته اما اینبار فاجعه ای که در دربی اتفاق افتاد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته بیش از هر زمان دیگری عملکرد مسئولین سازمان لیگ را به چالش کشیده است.

برخی از میهمانان همیشگی دربی که حتی در شرایط کرونایی هم بالاخره مجوز ورود به استادیوم را از طریق روابط خاص دریافت می کنند حالا برای مجموعه سازمان لیگ دردسرساز شده اند و شناسایی هویت این افراد نشان می دهد کدام فرد مسئول در این سازمان زمینه ورود آنها به استادیوم در چنین مواردی را فراهم کرده است؟

مهمانان ناخوانده دربی البته در حالی برای سازمان لیگ دردسرساز شده اند که گفته می شود تغییرات قریب الوقوعی در این سازمان روی خواهد داد و این موضوع موجب تقویت احتمال برکناری برخی از مسئولان فعلی این سازمان شده که در سال های گذشته نیز عملکرد مطلوبی نداشتند.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد

سرخابی‌های پایتخت هر کدام به پرداخت جریمه‌ای ۵۰۰ میلیون تومانی محکوم شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به دربی 103 پایتخت را اعلام کرد که به شرح زیر است:

«باشگاه استقلال تهران

به دلیل پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده 86 به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره 15 و 16 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.

ارسال گزارش دربی 103 برای تصمیم‌گیری کمیته انضباطی

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده 86 به پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره 22 و 23 استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • میکل آرتتا تماشاگر ویژه دربی مادرید / عکس
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و هوادار امشب؛ استقلال با این ترکیب به دیدار هوادار می‌رود
  • شجاعی: بازی سرخابی‌ها با ما بی تماشاگر است
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی استقلال با هوادار در هفته ۲۱ لیگ برتر
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد