Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:45:23 GMT

شرط مهم دوناروما برای تمدید قرارداد با میلان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۷۰۹

شرط مهم دوناروما برای تمدید قرارداد با میلان

به نظر می رسد که کسب یا عدم‌ کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط میلان تاثیر زیادی در آینده جان لوئیجی دوناروما خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به آخرین هفته‌های قرارداد جانلوییجی دوناروما و باشگاه میلان نزدیک می‌شویم و هنوز توافقی بین دو طرف شکل نگرفته است. در واقع این مسئله به یک نگرانی بزرگ برای هواداران روسونری تبدیل شده اما پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه، پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل و سر فرصت با این گلر ملی‌پوش مذاکره خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه میلان پیشنهاد دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی را به دوناروما داده است اما این مسئله با مخالفت مدیر برنامه های جنجالی او یعنی مینو رایولا همراه بوده و این ایجنت خواستار حقوق 10 میلیون یورویی برای این دروازه بان شده است.

 

 

 

 

در همین راستا گاتزتا دلو اسپرت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که دوناروما علاقه بسیار زیادی به باشگاه میلان دارد اما حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده یک فاکتور مهم برای ماندگار شدن او در این تیم محسوب می شود. میلان در حال حاضر رتبه سوم سری آ را به خود اختصاص داده اما آنها هفته پایانی با آتالانتا آماده بازی دارند و در صورت از دست دادن امتیاز و پیروزی یوونتوس و ناپولی، سهمیه چمپیونزلیگ برای تیم استفانو پیولی از دست خواهد رفت.

جان لوئیجی دوناروما آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان لوئیجی دوناروما آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ آماده فروش یوسوا کیمیش؛ پنج مقصد احتمالی مشخص شد

پایان راه یوسوا کیمیش و بایرن مونیخ نزدیک‌تر از همیشه است. 

طرفداری | در آلیانتس آرنا همه با واقعیت احتمال جدایی یوسوا کیمیش کنار آمده‌اند. پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، در حال حاضر مشکلی بابت جدایی ستاره بایرن مونیخ وجود ندارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ؛ بایرن مونیخ آماده فروش یوسوا کیمیش است. با وجود پیوند بین بازیکن و باشگاه، باواریایی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، آماده جدایی کیمیش خواهند بود. قرارداد هافبک 29 ساله تا سال 2025 اعتبار دارد و طرفین برای آغاز مذاکرات تمدید قرارداد برنامه‌ریزی کرده بودند. با این حال، در آستانه ورود کیمیش به آخرین سال قراردادش، هیچ گفت‌وگویی برای تمدید همکاری وجود ندارد. این موضوع تنها یک معنا دارد: اگر طرفین به سرعت برای تمدید به توافق نرسند، تابستان آینده تنها فرصت بایرن مونیخ برای کسب درآمد از محل فروش او خواهد بود. 

چرا یوسوا کیمیش فروخته می‌شود؟

یکی از دلایلی که بایرن مونیخ را به فروش کیمیش مجاب کرده، پیشرفت الکساندر پاولوویچ است. در کنار این بازیکن 19 ساله، مدیران بایرن ادامه همکاری با کنراد لایمر (قرارداد تا سال 2027) را در نظر می‌گیرند. لئون گورتسکا نیز در آلیاتس آرنا تحسین می‌شود، قرارداد او در سال 2026 به پایان می‌رسد. در کنار موارد مطرح شده، مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا قصد دارد با خرید هافبک شماره شش ترکیبش را تقویت کند. خرید هافبک دفاعی در کنار جانشین آلفونسو دیویس، اولویت باواریایی‌ها محسوب می‌شود. اگر چه انتصاب سرمربی جدید را نباید فراموش کرد. 

کیمیش از بازی در دفاع راست راضی نیست 

با توجه به فرم پاولوویچ و زوجی که او با گورتسکا تشکیل داده، بایرن مونیخ از کیمیش در پست دفاع راست استفاده می‌کند. ملی پوش آلمانی نقش جدیدش را می‌پذیرد اما آن را دوست ندارد. بایرن مونیخ برای این پست نصیر مزروعی (قرارداد تا 2026) و ساشا بویی (قرارداد تا 2028) را نیز در اختیار دارد. اگر ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود، مرد اسپانیایی برای سمت راست خط دفاع سه نفره‌اش به سراغ جرمی فریمپونگ خواهد رفت. به همین دلیل برنامه‌ریزی برای ادامه همکاری با کیمیش دشوارتر از همیشه شده است. 

دستمزد کیمیش افزایش پیدا نمی‌کند

کیمیش به صورت ناخالص 20 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند. رقمی که برای بایرن مونیخ بالاست و آن‌ها تمایلی برای افزایش آن در صورت تمدید قرارداد ندارند. مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند به جای افزایش دستمزد بازیکنان، سیاست کاهش این ارقام را دنبال کنند. 

پنج مقصد احتمالی یوسوا کیمیش 

مطابق یافته‌ها، آرسنال، منچسترسیتی، لیورپول، بارسلونا و رئال مادرید، پنج تیمی هستند که می‌توانند هافبک آلمانی بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند. یوسوا کیمیش از انتقال به باشگاه‌های بحران‌زده‌ای مثل منچستریونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن استقبال نمی‌کند. بایرن مونیخ تا این لحظه پیشنهادی از سوی این تیم‌ها دریافت نکرده و قیمت فروش کیمیش را نیز تعیین نکرده است. با این حال، برای اولین بار احساس می‌شود کیمیش و بایرن مونیخ به پایان راه نزدیک می‌شوند. در آلیانتس آرنا همه این واقعیت را پذیرفته‌اند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • بایرن مونیخ آماده فروش یوسوا کیمیش؛ پنج مقصد احتمالی مشخص شد
  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • توافق یوونتوس با دنیله روگانی بر سر تمدید دو ساله قرارداد
  • قرارداد طرح‌های اراضی کشاورزی واگذاری در استان بوشهر تمدید شد