Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران رسمی سیتیزن ها می توانند بدون داشتن دغدغه مالی، به تماشای مهم ترین بازی فصل تیم محبوب خود بنشینند. 

شیخ منصور آل نهیان آماده است تا هزینه سفر هواداران ثبت شده منچسترسیتی به پرتغال را بپردازد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچسترسیتی و چلسی اجازه دارند که برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که در تاریخ ۸ خرداد در پورتو برگزار می شود، ۶ هزار تماشاگر همراه خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی ابتدا قرار بود در ترکیه برگزار شود ولی در پی راهیابی این کشور به لیست قرمز دولت انگلستان، مکان برگزاری آن به پرتغال تغییر داده شد. 

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ۲۴ بازیکن تیم ملی پرتغال امروز گرد هم آمدند تا برای بازی این تیم مقابل تیم‌های سوئد و اسلوونی آماده شوند.

روبرتو مارتینز ۳۲ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده اما ۸ بازیکن فعلا در تمرینات غایب هستند. این بازیکنان که نام کریستیانو رونالدو هم در بین آنها دیده می‌شود، پس از دیدار با سوئد به تیم ملی خواهند رفت و برای بازی با اسلوونی آماده خواهند شد.

علاوه‌بر مهاجم النصر، دیوگو دالوت، ژوائو کانسلو، دانیلو پریرا، اوتاویو، روبن نوس، ویتینیا و ژوائو فلیکس هم در بازی با سوئد حضور نخواهند داشت.

با توجه به اینکه حضور رافائل گریرو و ترینکائو به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام است، هر دو باید تحت ارزیابی‌های پزشکی قرار بگیرند تا تکلیف لیست پرتغال مشخص شود.

لیست ۳۲ نفره مارتینز برای اردوی پیش رو به این شکل است:

دروازه‌بانان: دیوگو کاستا، خوزه سا و روی پاتریسیو

مدافعان: نلسون سمدو، ژوائو ماریو، رافائل گریرو، نونو مندز، دیوگو لیته، په‌په، روبن دیاز و آنتونیو سیلوا

هافبک‌ها: ژوائو پالینیا، ژوائو نوس، برونو فرناندز، متئوس نونز و برناردو سیلوا

مهاجمان: فرانسیسکو کونسیسائو، ژوتا سیلوا، فرانسیسکو ترینکائو، بروما، رافائل لیائو و گونچالو راموس

دیگر خبرها

  • برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو
  • کدام طارمی به تهران می‌آید؟
  • واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ پورتو مهدی را تنبیه کرده؟!
  • شرایط بد مهدی طارمی در پورتو؛ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • اقدام ناباورانه علیه مهدی طارمی در پرتغال
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد/ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۲ - نیوکسل ۰