Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@07:49:27 GMT

تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۷۱۵

منوچهر رضایی گفت: تبلیغات پیش از موعد در سطح شهرستان برابر مصوبات وزارت کشور و شورای عالی امنیت کشور تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: مردم فهیم شهرستان در جریان در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در سطح کشور  و استان و به تبع آن در سطح شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: مردم فهیم این شهرستان در جریان برنامه ها و برگزاری چگونگی انتخابات هستند در ادامه توصیه هایی برای هواداران کاندیداها اعلام می شود.

وی گفت:  تبلیغات پیش از موعد در سطح شهرستان برابر مصوبات وزارت کشور و شورای عالی امنیت کشور و شورای تامین شهرستان ممنوع است و هم اکنون در کارنامه و صفحات اجتماعی اقدامات و تبلیغاتی انجام می‌گیرد که تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا اعضاء هیئت نظارت اجرایی وارد عمل می‌شوند و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

سرهنگ رضایی گفت: پخش کارت و تراکت و بروشورهایی از سوی برخی کاندیدها، تجمع هوادارانشان در محل‌های خاصی در منازل افراد خاصی به جهت تبلیغات و سخنرانی و یا حتی پخش مایحتاج و ارزاق عمومی بین مردم تخلف آشکار است، سابقه تخلف ایجاد می شود، لذا باید توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: مهمتر از همه، کاندیداهایی که تعیین صلاحیت می‌شوند اخلاق انتخاباتی را در سطح شهرستان رعایت کنند که انتخابات پرشور و به دور از هرگونه مشکل  انجام شود تا کاندیدای اصلی و مورد تایید مردم در شورای اسلامی شهر و شخص ریاست جمهوری انتخاب شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی همچنان فعال است

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی گفت: با توجه به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی همچنان فعال بوده و در اولین فرصت سال آینده، جلسه بعدی خود را تشکیل خواهد داد.

حجم ویدیو: 3.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • احراز تخلف انتخاباتی در لنجان/تایید کلی انتخابات خبرگان
  • ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی همچنان فعال است
  • تداوم فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی/ استقرار قاضی کشیک در ۹ فرودگاه بزرگ کشور
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی تاثیری بر معیشت مردم ندارد ولی بر جانشان دارد
  • این ۵ نماینده مجلس آینده چند میلیون تومان در انتخابات هزینه تبلیغات کردند؟ +جزئیات
  • آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای»؛ آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای» / آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • از کاندیداها اصرار از شورای نگهبان انکار؛ کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟