Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، هی شویهو، میلیونر ۳۵ ساله چینی با خرید باشگاه دسته دومی زییو کوژو سرمربی تیمش هونگی هوانگ را مجبور کرده تا در تمام بازی‌ها به فرزندش بازی بدهد. پسر مالک باشگاه اما با فیزیک بدنی غیرمتعارف و وزن ۱۲۶ کیلویی به سوژه خنده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. سواستفاده از قدرت از سوی مالک و مجبور کردن مربی به بازی دادن به پسر ۱۲۶ کیلویی خود، امری شاید بی‌سابقه در فوتبال دنیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته داستان به همینجا نیز ختم نمی‌شود. مالک باشگاه که نامش در فهرست تیم دیده می‌شود، در بازی اخیر برابر سیچوان و پس از مصدومیت یکی از بازیکنان، خود در وقت‌های اضافه و با شماره ۱۰ وارد میدان شد و دقایقی هم بازی کرد که این هم در نوع خود جالب توجه است.

لازم به ذکر است که باشگاه زیبو کوژو پس از ۵ بازی با کسب تنها ۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

کد خبر 601965 برچسب‌ها فوتبال چین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد تومانی اسباب بازی چینی

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری اسباب بازی خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهرستان‌ها به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو شده و سپس به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی ماموران مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده و کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته بوده و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل: پازل، روبیک، تبلت مغناطیسی و خودکار محصول کشور چین بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرده اند از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • لباس قرمز چینی بر تن برانکو
  • اسکار کلوپ جانشین ژاوی در بارسلونا!
  • شگفتی‌سازی ارومیه با حذف تیم دوم لیگ برتر
  • مجبور شدن خانواده‌های فلسطینی به کوچ اجباری + فیلم
  • کشف ۲ میلیارد تومانی اسباب بازی چینی
  • اوسمار: تعطیلی فرصت خوبی است؛ فرجی آنقدر خوب بود که مجبور شدم به او بازی بدهم
  • زنوزی وعده ساخت تراکتور قوی‌تر در فصل آینده داد؛ بازی‌های خانگی در تبریز رایگان شد
  • بازی های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • بازی‌های تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • سردار دوباره فیکس است: بفرما، یک فرصت طلایی