Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@10:44:17 GMT

پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین۱۴۰۰/۲/۲۸

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۸۰۵

پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین۱۴۰۰/۲/۲۸

حجم فایل صوتی:3.71M | مدت زمان فایل صوتی :00:04:03 دانلود فایل صوتی پربیننده ترین پرداخت ۲۴۰۰میلیارد تومان یارانه معیشتی رمضان / سهم پرداختی به هر خانوار چقدر بود؟ زشت و زیبای سربازی اجباری / طرح سربازی اختیاری امکان‌ پذیر است؟ قانون سربازی اجباری در چه کشورهایی اجرا می‌شود؟ بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی صادر شد ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۲/۲۷

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج‌ها اولین ماه رمضانشان را به «سحرنشینی» می‌روند/ پادکست زنده

سمیه کاظم بیکی درباره ۲ برنامه مناسبتی گروه خانواده شبکه دو که از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته است به خبرنگار مهر بیان کرد: برنامه «سحرنشینی» را با رویکرد خانواده محور داریم و اولین بار است که مجری برنامه سحر یک خانم است. هیچ گاه در این چند دهه مجری سحر، خانم نبوده است.

وی ادامه داد: شاید به این فکر نشده است که از خانم ها استفاده شود اما پیشنهاد ما برای انتخاب مجری خانم این بود که اتفاقاً سحرها بانوان زودتر بیدار می شوند و یا حتی در ماه رمضان در این زمان اغلب بیدار هستند تا سحری آماده کنند. با این حال هیچ گاه فکر نکرده‌ایم که برای این گروه عظیم نماینده‌ای در تلویزیون داشته باشیم.

کاظم بیکی درباره موضوع این برنامه تصریح کرد: موضوع ما حضرت فاطمه زهرا (س) است و به این موضوع هم کمتر پرداخته شده است و ما امسال می خواهیم از دریچه صفات ایشان نگاه جدیدی را در برنامه داشته باشیم. هر سحر یک زوج جوان که اولین بار است رمضان را با یکدیگر سپری می کنند به این برنامه دعوت می‌شوند.

مدیر گروه خانواده شبکه دو سیما در ادامه درباره بخش دیگر این برنامه یادآور شد: این برنامه یک بخش پادکست هم دارد که یاسین حجازی آن را به صورت زنده اجرا می‌کند.

وی در بخش دیگر با اشاره به برنامه پس از افطار این گروه نیز عنوان کرد: این برنامه با اجرای محیا اسناوندی پخش می شود و به مادرانی می پردازد که با فرهنگ مادرانگی زمین را به جای بهتری تبدیل کرده اند.

کد خبر 6056170 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • روبینیو: محکومیت به تجاوز؟ اگر یک ایتالیایی سفید پوست بودم، تبرئه می‌شدم!
  • سربازی اجباری صهیونیست‌ها را به جان هم انداخت+ فیلم
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • ۲ عضو کانون گلستان، برگزیده مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب»
  • روزنه‌گشایی به سبک ظریف؛ آقای دیپلمات چه کسانی را «اصلاح‌طلبان تندرو» می‌خواند؟
  • قهرمان‌سازی و سابقه‌زدایی از ظریف
  • اصلاح‌طلبان، ظریف را وادار به عذرخواهی کردند
  • زوج‌ها اولین ماه رمضانشان را به «سحرنشینی» می‌روند/ پادکست زنده
  • تایید ظریف پای یک فایل صوتی افشا شده ؛ خیانت کردند / صحبت های غیر قابل انتشار برای چه کسانی است؟
  • تایید ظریف پای یک فایل صوتی افشا شده ؛ خیانت کردند | صحبت های غیر قابل انتشار برای چه کسانی است؟