Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@05:35:41 GMT

محصول محوری یکی از عناصر عملیاتی روابط عمومی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۸۰۶

خبرگزاری آریا - مدیر روابط عمومی منطقه 20 به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: خلاقیت، پاسخگویی، محصول محوری، توسعه شبکه های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت سمن ها و بخش خصوصی چهار راهبرد اصلی سال 1400 در روابط عمومی است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 محمدباقر فرهند گفت: مجموعه اهداف اجرائی این اداره در سال 1400 با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای پیشبرد اهداف این سازمان تدوین و اجرائی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهند گفت: در راستای نیل به اثربخشی بیشتر ارتباطات رسانه ای؛ توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی، افزایش ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های گروهی به ویژه بومی، طراحی اپلیکیشن موبایلی روابط عمومی، افزایش جذابیت، به روزرسانی ماژول های پرتال منطقه و حضور در برنامه های علمی و آموزشی مرتبط با توانمندسازی روابط عمومی در عناوین اهداف اجرایی این اداره تدوین شده است.
او تولید محصولات مرتبط با گردشگری- فرهنگ شهروندی و برندسازی، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، حضور موثر در نقش اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران منطقه، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در سازمان، برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه معرفی دستاوردهای معاونت ها و خلق شخصیت های بومی ری جهت اقدامات محتوایی مرتبط با سرمایه اجتماعی را از دیگر اهداف این مجموعه در راستای افزایش بهره وری سازمانی برشمرد.
فرهند اظهار داشت: افزایش ارتباط با ادارات ارشاد، میراث فرهنگی، سپاه، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و آموزش و پرورش، بهره گیری از ظرفیت خدمات اجرایی و مشاوره ای بخش خصوصی و سمن ها و افزایش مناسبات با دستگاه های اجرایی شهرری با هدف ارتقاء تعامل بین سازمانی از دیگر عناوین اهداف اجرائی اداره روابط عمومی در سال جاری است.
مدیر روابط عمومی این منطقه در ادامه طراحی و برند سازی(لوگو، تمبر، پرچم و...)، طراحی و اجرایی نمودن برند ری قبله تهران، اجرایی کردن مجله خبری بیستبخون، طراحی و اجرایی کردن مدل های نوین تولید محتوا همانند حدیث گرافی - شهید گرافی - ری نگار تاریخی - خبر خوب- دیدگاه- عکس نوشت- موشن و اینفوگرافی- مجله خبری، ارتباط موثر با رسانه های بومی شهرری و مدیریت بر کاهش تعارضات و اصطلاحات دروازه بانی اخبار منطقه در رسانه ها با رویکرد مثبت، طراحی و تهیه کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری ری و تاریخ ری به زبان انگلیسی، تدوین و نشر مجله " روایت تهران - قصه ری "، تهیه و توزیع کارت پستال از جاذبه های گردشگری منطقه و معرفی دست آوردهای مدیریت شهری به دستگاه های اداری و اجرایی - شورایاران - صنوف و اقشار مختلف با بهره گیری از روش های ارتباطات موثر و شبکه های اجتماعی را از جمله پروژه های ارتباطی این منطقه عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره گیری روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  این بانک در بخشنامه شماره ۰۲.۳۱۹۸۳۲ مورخ ۲۷ اسفند ماه سال و به منظور تکمیل اقدامات قانونی و تبیین سازوکار اجرایی خدمات مرتبط با چک الکترونیکی، دستورالعمل فوق الذکر را با محوریت افتراقات مرتبط با این محصول نسبت به چک کاغذی به شرح زیر ابلاغ کرد:

به موجب تکلیف قانونی مندرج در تبصره ماده (۱) قانون «اصلاح قانون صدور چک» مصوب سال ۱۳۹۷، زیرساخت صدور و تبادل چک الکترونیکی موسوم به سامانه چکاد از آبان ماه سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرد و متعاقباً توسعه محصول در چارچوب قوانین و مقررات مترتبه در دستور کار این بانک قرار گرفت. از این رو و به منظور تکمیل اقدامات قانونی موصوف و تبیین سازوکار اجرایی خدمات مرتبط با چک الکترونیکی، دستورالعملی با محوریت افتراقات مترتب بر این محصول نسبت به چک کاغذی ارسال می شود.

همان‌طور که در ماده ۹ دستورالعمل صدرالاشاره تصریح شده است، سایر احکام، الزامات و سازوکارهای اجرایی ناظر بر صدور و تبادل چک‌ الکترونیکی، حسب مورد تابع مفاد «قانون اصلاح قانون صدور چک» و مقررات مربوط از جمله «دستورالعمل حساب جاری (ریالی)» و آخرین اصلاحیه‌های آن‌ها است.‏‏

در پایان این دستورالعمل خواسته شده است تا ضمن ابلاغ مراتب به واحدهای ذیربط، تمهیدات و اقدامات مقتضی برای اجرای دقیق دستورالعمل پیوست معمول شده و بر حسن اجرای آن نظارت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی تمام شد
  • اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت کاسپین در انزلی
  • اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین در انزلی
  • ابلاغ دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک
  • دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک ابلاغ شد
  • عملیاتی شدن تست‌گرم خط سوم قطار شهری مشهد
  • «تست‌گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد
  • «تست‌ گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • هلاکت فرماندهان و عناصر گروه تروریستی «الشباب»