Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:28:21 GMT

بازیکن سابق نساجی و گلزن ارزشمند برای ویستاتوربین

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۸۲۹

هافبک سابق نساجی مازندران موفق شد با گل خود زمینه ساز پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان برابر اسپاد شود.

به گزارش "ورزش سه"، حسین کیانی مقدم، هافبک سابق نساجی مازندران که در نقل و انتقالات زمستانی از سوی اکبر میثاقیان به جمع بازیکنان ویستاتوربین در لیگ دسته دوم اضافه شده، موفق شد در دیدار این هفته با گلی دیدنی تیمش را در دربی تهران در گروه اول این مسابقات به برتری برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کیانی مقدم در این بازی درگیرانه که دو اخراجی از نیمکت دو تیم بهمراه داشت، با شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه توانست تک گل این بازی را به نام خود و تیمش کند.

 

ویستاتوربین با دستیابی به سه امتیاز این بازی اکنون با اختلاف دو امتیازی صدر جدول امیدوار به کسب نتایج مطلوب در ادامه و دستیابی به جواز صعود از این رقابت‌ها به لیگ دسته اول است.

 

ویستا توربین تهران لیگ دسته دوم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویستا توربین تهران لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته و مهره‌ای ثابت در تفکرات جواد نکونام در طول فصل بوده است.

رضاوند در تمرین استقلال با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت، او در چند بازی اخیر در پستی جدید و با شرح وظایف متفاوت در زمین حاضر شده و در تمرینات اخیر استقلال برنامه‌های متفاوتی نسبت به نیم فصل اول را دنبال می‌کند.

با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد.

رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظیفه توپ‌ربایی، قطع توپ و تحت فشار قراردادن هافبک‌های حریف را بر عهده دارد و پس از دریافت توپ انتقال به ماشاریپوف و بازیسازی سریع در دستور کار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

آبی‌پوشان تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند و آماده دیدار جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین شدند.

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا