Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله مقدماتی جام جهانی تیراندازی با کمان در ماده‌های ریکرو زنان و کامپوند مردان پیگیری شد و کمانداران کشورمان در این مرحله به رقابت پرداختند.

در ریکرو انفرادی زنان، مهتا عبداللهی چهل و یکم، سوگند رحمانی پنجاه و هفتم، شیوا شجاع مهر شصتم و زهرا نعمتی شصت و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکرو تیمی زنان نیز در رده سیزدهم قرار گرفت. کمانداران در گام اول مرحله حذفی به مصاف روسیه خواهند رفت. تیم میکس ریکرو ایران جایگاه شانزدهم را به خود اختصاص داد. بنگلادش نخستین حریف تیم میکس در بخش حذفی خواهد بود.

در کامپوند انفرادی مردان، محمد صالح پالیزبان هفدهم، سید حسام الدین کوثر بیست و هفتم، احمد اکبری سی و سوم و ارنین پاکزادچهل و یکم شدند.

کامپوند میکس ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و پالیزبان در رده نهم جای گرفت. ملی‌پوشان در نخستین مرحله حذفی باید به مصاف اسپانیا بروند. ایران در بخش تیمی بین ۱۰ تیم جایگاه نهم را به خود اختصاص داد. کمانداران کشورمان در نخستین مسابقه حذفی به مصاف هلند می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز یکشنبه ۲۷ اسفند برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی در این مراسم اظهار داشت: مسابقات این مرحله در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد، حدفاصل هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال در اواخر خردادماه و بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی نیز در کرمان با تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6057204

دیگر خبرها

  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • رقیب پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد
  • نمایندگان فوتبال تبریز در جام حذفی حریفان خود را شناختند
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • حضور مربی چهارمحال و بختیاری در دوره مربی گری بین المللی تیراندازی با کمان
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ رقیب پرسپولیس مشخص شد
  • حریف سپاهان در جام حذفی مشخص شد
  • قرعه سخت پرسپولیس؛ مصاف با گربه سیاه در جام حذفی | رقیب گمنام برای سپاهان