Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@05:58:08 GMT

مجمع نمایندگان خوزستان از دیوان محاسبات تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۸۹۷

مجمع نمایندگان خوزستان از دیوان محاسبات تقدیر کرد

به گزارش اقتصادآنلاین، متن این اطلاعیه که به امضای کلیه نماینده مردم از استان خوزستان رسیده و در صحن علنی مجلس قرائت شد، به شهر زیر است:

«بسمه تعالی »

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

 با سلام و تحیات،

 احتراماً، همانگونه که مستحضرید دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی و نماینده انحصاری منتخبین ملّت در نظارت بر حسن اجرای قانون،وظیفه خطیر پاسداری از بیت المال را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و با پیگیری های مسئولان و همکاران خدوم و حافظان   بیت المال در این سنگر مقدس و با همراهی دستگاه قضا، قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه فسخ و این شرکت به بیت المال بازگشت. قابل ذکر است پس از احراز تخلفات عدیده در نحوه واگذاری، فقدان اعتبار قیمت پایه، عدم بررسی اهلیت متقاضی، عدم نظارت صحیح و اثربخش سازمان خصوصی سازی، عدم پیگیری اقدامات متناسب با ایفای تعهدات خریدار، عدم تحقق اهداف واگذاری مطابق با سیاست های کلی اصل 44، دیوان محاسبات به این ماجرا ورود کرد و پس از پیگیری 8 ماهه، نهایتاً با همراهی قوه قضائیه این واگذاری غیرقانونی فسخ شد. فسخ  واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال نشان داد مجلس یازدهم و بازوی نظارتی مهم آن نسبت به احقاق حقوق مردم حساسیت ویژه داشته و در جهت حفظ و پاسداشت بیت المال گام بر خواهد داشت.

بنا به مراتب فوق، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جناب آقای دکتر بذرپاش رئیس کل محترم و همکاران صدیق و پرتلاش ایشان در دیوان محاسبات کشور اعلام می داریم.

پربیننده ترین زشت و زیبای سربازی اجباری / طرح سربازی اختیاری امکان‌ پذیر است؟ اگر زیاد کار کنید، می میرید! تاکید بر تصویب سریع لایحه رتبه بندی معلمان آغاز برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش آموزان + عکس جزییات فرمول محاسبه مستمری در احکام جدید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دیوان محاسبات کشوری انتخابات ۱۴۰۰ دیوان محاسبات بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در لوح تقدیر اهدایی فرمانده سپاه شهدا استان از همکاری‌ها و تعامل سازنده مهندس کیامهر به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرعامل شرکت در اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی قدردانی شده است. 
گفتنی است این تقدیرنامه طی مراسمی با حضور سرهنگ نجمی جانشین فرمانده سپاه شهدا استان، سرهنگ علی نژاد مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدا استان و نیز سرهنگ خان محمدی فرمانده حوزه ادارات کل استان در محل دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مهندس کیامهر اعطا شد. 
در بخشی از این تقدیر نامه اهدایی از سوی فرمانده سپاه شهدا استان آمده است. 
برادر بزرگوار جناب آقای طاهر کیامهر 
فرمانده مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان
توفیق خدمتگذاری در بسیج موهبتی الهی است که تنها به خادمان مخلص اعطاء گردیده تا در دنیا ز ثمرات پر برکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند. لطافت، حلاوت، بهره مندی از این موهبت الهی با نعمت عظیم ولایت شریف علوی اکمال یافته است و ما همچنان با اطاعت از ولی امر خویش میرویم تا با طلوع آخرین خورشید امامت و ولایت شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر عالم باشیم. 
بدینوسیله از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده جنابعالی با مجموعه سپاه شهدای استان در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. 
سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی
 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • نفت ملی شد، دست استعمار کوتاه
  • فولاد اکسین شرکتی نمونه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی است
  • طرح دو فوریتی برخورد با جرم‌های خشن در فرآیند قانونگذاری است
  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • حکم قضایی برای توقف پخش یک سریال رمضانی در عراق
  • آرای نمایندگان از مجلس بعدی شفاف اعلام می‌شود
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • تقدیر از کارکنان شاغل در حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی
  • تشدید نابسامانی در حمل‌ونقل هوایی/آتا: مبنای فروش بلیت نرخ انجمن است نه سازمان هواپیمایی
  • سنای آمریکا عجله‌ای برای بررسی ممنوعیت «تیک تاک» ندارد