Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:03:25 GMT

دفاع اسطوره بارسا از کومان و حمله به ستاره‌فرانسوی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۹۰۱

دفاع اسطوره بارسا از کومان و حمله به ستاره‌فرانسوی

هریستو استویچکوف، اسطوره باشگاه بارسلونا، از آنتوان گریزمان انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با رونالد کومان نیز نتوانسته روزهای چندان خوشی را سپری کند و آنها در فصل جاری تنها به قهرمانی در رقابت کوپا دل ری اکتفا کردند. آبی اناری ها ابتدای هفته مقابل سلتاویگو شکست خوردند تا لالیگا به طور کامل برای آنها از دست برود و هفته آخر برای شان تشریفاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری به خاطر عملکرد بارسلونا در این فصل سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان را مورد انتقاد قرار می دهند و معتقد هستند که اندیشه های تاکتیکی او در باشگاه کاتالانی جواب نداده و همین موضوع باعث شده که آنها نتایج قابل قبولی در این ماه ها کسب نکنند.

 

 

 

 

با این وجود هریستو استویچکوف، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که همه تقصیرها گردن کومان نیست و در این راستا آنتوان گریزمان را مورد انتقاد قرار داده است. او گفت: " اکنون همه از کومان حرف می زنند اما همه چیز در اینجا تقصیر او نیست.

 

در اینجا 11 بازیکن حضور دارد و در بارسلونا اینگونه نیست که در مورد عملکرد شما مقابل تیم های وسط جدولی مانند سلتاویگو صحبت شود. او در مقابل تیم‌هایی نظیر لیورپول، پاری سن ژرمن، یوونتوس، رئال مادرید یا اتلتیکو گلزنی نکرده است. این در حالی است که هزینه زیادی برایش پرداخت شده است."

 

 

آنتون گریزمان هریستو استویچکوف رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا پیشکسوت بلغارستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان هریستو استویچکوف رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا

باشگاه رئال مادرید در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید و بارسلونا علیه وینیسیوس جونیور بیانیه‌ای صادر کرد.

بحث توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور از سوی هواداران تیم‌های اسپانیایی بار دیگر به موضوعی جدی و آزاردهنده در رقابت‌های لالیگا تبدیل شده است و این اتفاق حتی در غیاب او هم رخ می‌دهد. 

هواداران اتلتیکو مادرید در جریان بازی برابر اینتر در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو اظهاراتی را علیه این بازیکن مطرح کردند و بار‌ها در شعارهایشان او را شامپانزه خطاب کردند که انتقاد‌های بسیاری را به همراه داشت. این اتفاقی بود که در بازی بارسلونا و ناپولی هم رخ داد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسما به این اتفاقات واکنش نشان داد و خواهان بازداشت افراد توهین کننده شد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه رئال مادرید شکایتی را در دفتر دادستانی کل علیه جرائم نفرت پراکنی و توهین نژادپرستی و آزاردهنده خطاب به وینیسیوس جونیور در اطراف ورزشگاه المپیک مونتجوئیک و متروپولیتانو پیش از بازی بارسلونا-ناپولی و اتلتیکو مادرید- ناپولی در لیگ قهرمانان مطرح کرده است. 

رئال مادرید از دفتر دادستانی خواهان بررسی تصاویر و ویدیو‌های موجود در هر دو مکان برای شناسایی افرادی است که این اقدامات نژادپرستان و توهین‌های نفرت انگیز را انجام داده‌اند. رئال مادرید چنین اقدامات نژادپرستانه و تبعیض‌آمیزی را که بار‌ها علیه وینسیوس جونیور رخ داده است محکوم می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • دوراهی ستاره سابق بارسا: خوشحالی برای اتلتیکو!
  • جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود
  • لودویک ژولی: بارسلونا ستاره‌ای مانند ام باپه ندارد
  • حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا
  • ژائو فلیکس: مقابل اتلتیکو مادرید انگیزه مضاعف دارم
  • واکنش‌ها در فرانسه: به به بارسلونا، چه قرعه خوبی!
  • هشدار به بارسا: پی‌اس‌جی خطرناک با سبک انریکه!