Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:59:12 GMT

شلیک گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان لبنانی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۹۱۰

شلیک گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان لبنانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری المیادین، در پی تحولات فلسطین اشغالی و در گرفتن اعتراضات در لبنان در طرفداری از فلسطینی ها، عناصر رژیم صهیونیستی به سوی معترضان گاز اشک آور شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس به سوی تظاهرکنندگان در شهرستان عدیسه لبنان که در مرز این کشور با فلسطین اشغالی قرار دارد، گاز‌های اشک آور شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از آن شبکه المیادین از تظاهرات ده‌ها تن در شهرستان عدیسه در مرز میان لبنان و فلسطین خبر داده بود.

تظاهر کنندگان نیز به سوی نیرو‌های رژیم صهیونیستی که در پایگاه‌های خود در مرز لبنان و فلسطین قرار دارند، سنگ پرتاب کردند.
این در حالی است که خبر‌ها از اقدامی در منطقه «بئر حسن» در بیروت در همبستگی با ملت فلسطین حکایت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز اشک آور تظاهر کنندگان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله با برکان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی لبنان از عملیات جدید خود علیه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبرداد.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۰۴ بعد از ظهر امروز شنبه ۱۶ مارس ۲۰۲۴ پادگان رامیم را با موشک برکان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی از حمله به مرگلیوت در شمال فلسطین از سمت لبنان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه شهرک مرگلیوت در اصبع الجلیل از سوی رزمندگان مقاومت لبنان هدف قرار گرفته است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6056506

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در مسکو با همتایان سعودی و لبنانی خود رایزنی کرد
  • «هوش مبارزاتی» و «قدرت نرم»؛ ۲ سلاح حزب‌الله در نبرد با صهیونیسم
  • حمله حزب الله لبنان به پایگاه اسراییلی السماقه در شمال فلسطین
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حزب الله با برکان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی