Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: در راستای گرامیداشت هفته روابط عمومی، در  نخستین همایش روابط عمومی ها که به همت سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، در مرحله ارزیابی روابط عمومی های برتر، عبدالعباس علیان مسئول روابط عمومی کتابخانه های عمومی آبادان، موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در بخش روابط عمومی الکترونیک گردید و با اهدای لوح سپاس به ایشان از طرف سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند و رئیس انجمن روابط عمومی ایران از تلاش های ارزشمند نامبرده تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تبریک این موفقیت به عبدالعباس علیان و مجموعه کتابخانه ها افزود: وظیفه مهم روابط عمومی تلاش در جهت تقویت روابط بین سازمان ها و شهروندان و همچنین انعکاس اخبار فعالییت ها و عملکرد ها، با دقت و سرعت به افکار عمومی و تحلیل و بررسی آنهاست.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در پایان افزود: از نقش های دیگر روابط عمومی ها، تلاش در جهت گسترش تعامل و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با تکیه بر نقش سازنده ارتباطات انسانی می باشد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته روابط عمومی همایش روابط عمومی کتابخانه های عمومی آبادان کتابخانه ها روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی سیپد انزلی میزبان نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس و از ساعت ۱۹ فردا تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.
دو تیم شرایط کاملا متفاوتی دارند ملوان اکنون با ۳۲ امتیاز در رده ششم است و بعد از شکست مقابل پیکان دنبال جبران و رسیدن به رتبه چهارمی قبل از پایان سال است و نفت آبادان هم که با ۱۳ امتیاز در انتهای جا خوش کرده است می‌خواهد با یک برد در آخر سال از مکان شانزدهم جدول جدا شود. 
نفت با سهراب بختیاری زاده هنوز بردی به دست نیاورده ولی اگر در انزلی پیروز شود شاید به رتبه چهاردهم برسد.
بازی رفت یک بر یک مساوی شد و در ۵ رویارویی آخر دو تیم ۴ مسابقه مساوی شده و یک بار هم ملوان برده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • نقش مؤثر روابط عمومی‌های صنعت گاز در به ثمر رسیدن مأموریت‌های سازمان
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند
  • انتقال ۳۴۰ کیلوگرم پسماند دارویی از قرچک به مرکز مجاز امحا
  • رئیس مجلس پاکستان: خط لوله انتقال گاز از ایران برای پاکستان حائز اهمیت است
  • استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • قوی سیپد انزلی میزبان نفت آبادان
  • سیستان و بلوچستان حائز رتبه ۲ کشور در اجرای تفاهمنامه وزارتخانه‌های کشور و میراث فرهنگی شد