Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از این تیم برای گرفتن مطالباتش، از فدراسیون فوتبال کشورمان به فیفا شکایت کرد. فیفا رای این پرونده را به نفع ویلموتس صادر کرد و فدراسیون ایران به پرداخت ۶ میلیون یورو محکوم شد.

فدراسیون فوتبال برای تجدیدنظر در رای فیفا، کار را به دادگاه عالی ورزش (CAS) کشاند و از ویلموتس و فیفا به این دادگاه شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه عالی ورزش امروز سه شنبه در لیست جلسات رسیدگی به شکایت های مختلف، نام فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس را هم قرار داده است.

طبق تقویم این دادگاه، جلسه فدراسیون ایران روزهای ۲ و ۳ تیر (۲۳ و ۲۴ ژوئن) برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، فدراسیون فوتبال ایران پیش از آنکه ویلموتس از تیم ملی جدا شود مبلغ ۲ میلیون یورو به وی پرداخت کرده بود. این پول از سوی «شستا» قرض داده شده بود که به دلیل ناتوانی در بازپرداخت این پول، شستا ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را برای خود مصادره کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس فوتبال ایران فدراسیون فوتبال شستا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور املاک متخلف ۵۰ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کیوانفر مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: با شکایت شاکی خصوصی، پرونده مشاور املاک متخلف برای دریافت اضافه بها حق کمیسیون در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی فردیس رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت پنج میلیارد ریال در حق شاکی، متهم را به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کیوانفر گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در پی شکایت شاکی خصوصی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6057936

دیگر خبرها

  • جریمه مشاور املاک متخلف در فردیس
  • مشاور املاک متخلف ۵۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت + جزئیات شکایت
  • چگونگی شکایت از آژانس‌ها و جزئیات ۳۸۸ پرونده تخلف
  • روسیه: بین ما با یوفا و فیفا دیوار چین قرار دارد!