Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین بندر عامری به مصاف هم رفته‌اند. خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف تیم شگفتی ساز شاهین بندر عامری رفته است.

گل اول پرسپولیس به شاهین بندرعامری توسط عبدی در دقیقه ۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل اول شاهین بندرعامری به پرسپولیس توسط دریانوردی در دقیقه ٣۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی

ترکیب شاهین بندعامری:

غلامرضا سرتلیان، محمدرضا میمدی، محمد احمدلو، حسن خلیلی، محمد ره آور، امیر آبی، میلاد دریانوردی، صادق مرادزاده، عباس صفری، مهدی چاهکوتاه زاده و داوود جنه

دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه 7: ارسال از سمت چپ توسط سعید آقایی را مهدی عبدی با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 18: اولین خطر نصفه و نیمه برای شاهین روی دروازه بوژیدار رادوشوویچ با شوت چاه کوتاه زاده بدست آمد که با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 33: در تک موقعیت دیگری که در این بازی نصیب پرسپولیس شد، مهدی عبدی بعد از چرخش و ضربه ناقص خود دروازه شاهین بندرعامری را با خطر مواجه کرد که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 34: شاهین بندرعامری با همکاری سه بازیکن خود و در نهایت پاس در عمقی که برای دریانوردی مهیا شد، در جدال تک به تک با بوژیدار گل تساوی را به نام خود کرد.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی از فاصله 35 متری را محمد احمدلو به قصد دروازه زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 45: ارسال از سمت راست توسط شیری و ضربه سر احمد نوراللهی با اختلاف کمی راهی اوت شد، اما داور در ادامه به نشانه خطای هافبک سرخ‌ها در سوت خود دمید.

دقیقه 2+45: در ثانیه‌های پایانی عبدی این فرصت را داشت تا گل برتری تیمش را به نام خود کند که گلر حریف ضربه مهاجم پرسپولیس را راهی کرنر کرد. 

بیشتر بخوانید: قربانی: وزیر نباید با لوگوی استقلال شوخی می‌کرد/ از صحبت‌های مجیدی و پیروانی متأسف شدم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال پرسپولیس شاهین بندر عامری جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال پرسپولیس شاهین بندر عامری جام حذفی شاهین بندر عامری شاهین بندرعامری راهی اوت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد