Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@08:37:09 GMT

تا فردا احتمالا خبر مهمی منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۱۱۹

تا فردا احتمالا خبر مهمی منتشر می‌شود

میخائیل اولیانوف نماینده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام از پیشرفت «عمده» در گفتگو‌های وین خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نماینده روسیه به خبرنگار بی بی سی گفته است که «مذاکرات پیشرفت عمده‌ای داشته است»

او افزوده که «احتمالا تا فردا خبر مهمی منتشر خواهد شد.»

لازم به ذکر است که فردا بعد از ظهر قرار است نشست کمیسیون مشترک برجام با شرکت هیئت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در وین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف ایران و روسیه برجام کمیسیون مشترک برجام تعهدات برجامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بیانی عصر سه شنبه در اولین جلسه مدیریت چرا در سال ۱۴۰۳ که با حضور، معاونین، مدیران ستادی و شهرستانی، کارشناسان مربوطه و اعضای کارگروه مدیریت چرا در محل سالن جلسات این اداره کل و در راستای برنامه‌ریزی و ساماندهی مراتع و اجرای طرح‌های مرتعداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراتع در حفظ آب و خاک و تولید علوفه دامی، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و علمی برای مدیریت چرا در مراتع استان تهران تأکید کرد.

وی اظهار کرد: مراتع استان تهران به عنوان یکی از مهمترین منابع طبیعی کشور، نقش بسزایی در حفظ تعادل اکوسیستم‌های طبیعی، جلوگیری از فرسایش خاک، تولید علوفه دامی و رونق دامپروری ایفا می‌کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه طرح‌های مرتعداری در راستای بهره‌برداری اصولی از مراتع و حفظ و احیای این منابع ارزشمند اجرا می‌شود، گفت: یکی از مراتع استان دشت لار به مساحت ۷۲ هزار هکتار است که می‌توان گفت یکی از مهمترین مراتع به جهت تأمین غذایی و انجام طرح‌های مرتع داری است.

وی افزود: با توجه به پایش و مستند سازی انجام شده در خصوص شناخت منطقه و دامداران این دشت در دو سال گذشته امسال باید عملکرد مثبتی داشته باشیم.

بیانی با بیان این مطلب که بهره‌برداری اصولی از مراتع و حفظ و احیای این منابع ارزشمند بسیار حائز اهمیت بوده و از طرفی دشت لار یکی از مناطقی است که تأمین گوشت مصرفی هموطنان عزیز را برعهده دارد افزود: اینجانب و معاونین به صورت هفتگی و مستمر در در لار حضور خواهیم یافت و ضمن اینکه به طور مستقیم بر عملکرد مأموران یگان حفاظت در منطقه نظارت کرده به حل مسائل و مشکلات دامداران خواهیم پرداخت.

وی در ادامه به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و گفت: در این جلسه، ضمن بررسی وضعیت مراتع استان، در خصوص برنامه‌ریزی برای صدور پروانه چرا، صدور کارت تردد دامداران، تعیین ظرفیت مراتع، ساماندهی عشایر و دامداران، کنترل و نظارت بر چرای دام، پیشگیری و اطفا حریق مراتع و سایر موضوعات مربوطه بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر 6080310

دیگر خبرها

  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ فروردین فارس
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود