Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، در این بازدید مدیرعامل مبین انرژی؛ آخرین مراحل روند اجرای پروژه تعویض لوله‌های GRP را تشریح کرد.

مهدی فرزانه گفت: پروژه تعویض خطوط GRP آب دریا مربوط به شرکت‌های پتروشیمی پارس، زاگرس، نوری و واحد ASU مبین انرژی صددرصد به اتمام رسیده و هم اکنون در سرویس قرار گرفته، همچنین خط پتروشیمی پردیس در حال انجام است و پیشرفت کل پروژه ۹۴ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی همچنین از واحد آب شیرین کن تحت خلا هفتم، با ظرفیت تولید ۳۵۰ مترمکعب بر ساعت و واحد RO با پیشرفت پروژه ۹۲ درصدی بازدید کرد.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی  خلیج‌فارس در این دیدار، ضمن اظهار رضایت از روند پروژه‌های شرکت مبین انرژی خلیج فارس، از تلاش عوامل شرکت در بالابردن پایداری تولید در مجتمع‌های پتروشیمی منطقه پارس، تشکر کرد.

پربیننده ترین بنزین گران نمی شود قاتل ۱۵ درصد آب شرب! چرا خاموشی‌ ها در راهند؟ صعود نفت با بازگشایی اقتصاد آمریکا و اروپا / احتمال افزایش صادرات نفت ایران مانع رشد بیشتر قیمت ها وضعیت پیچیده بازار نفت در اولین روز معاملات هفته / سنگینی محدودیت های جدید آسیا بر بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جعفر ربیعی صنایع پتروشیمی خلیج فارس انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اظهار کرد: سرویس بهداشتی امام‌زاده محمد (ع) با ۷۰ در صد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بازسازی شد، این سرویس بهداشتی شامل ۱۶ چشمه و زیربنای حدود ۱۶۰ مترمربع است.

وی با بیان اینکه این سرویس بهداشتی مدت طولانی قابل استفاده نبود و با تخریب سرویس بهداشتی موجود اقدام به بازسازی شد، افزود: در حال حاضر بتن‌ریزی کف سرویس بهداشتی و نصب مهار قوطی‌کشی داخل کار برای نصب درهای سکوریت انجام و در ادامه بازسازی سرویس بهداشتی تهیه و اجرای دیوارهای داخلی با بلوک سفالی، تهیه و اجرای عایق رطوبتی، تهیه و نصب سرامیک در بدنه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ آمیزی و تأسیسات انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به بازسازی سرویس بهداشتی پارک ملت گفت: این سرویس بهداشتی با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شامل نما بدنه با سنگ به بهره‌برداری رسید.

کارگر تصریح کرد: بازسازی سرویس بهداشتی پارک سعدی با ۱۰۰ در صد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شامل تکمیل لوله گذاری فاضلاب و پرسازی کف، تهیه و اجرای دیوارهای داخلی با بلوک سفالی، تهیه و اجرای عایق رطوبتی، تهیه و نصب سرامیک در بدنه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات و سنگ بدنه سرویس بهداشتی پارک سعدی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی سرویس بهداشتی ورودی پارک صفه با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار شامل اجرای قیر و گونی کف، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب درب و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ آمیزی و تأسیسات انجام شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث سرویس بهداشتی مسیر زاگرس گفت: پیشرفت فیزیکی احداث این سرویس بهداشتی ۳۰ درصد و اعتبار آن ۲۰ میلیارد ریال با زیربنای ۹۰ متر مربع است، همچنین اجرای قیر و گونی، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات آن انجام شده است.

کد خبر 747097

دیگر خبرها

  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • راه بی بازگشت پاکستان در تکمیل خط لوله گاز | سفر رئیسی صادرات انرژی ایران را تسهیل می کند؟
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد