Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:07:10 GMT

اتحادیه اروپا خواستار آتش بس فوری در غزه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۱۶۸

اتحادیه اروپا خواستار آتش بس فوری در غزه شد

وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نشست فوق‌العاده‌ای که به منظور بررسی راههای پایان دادن به درگیری ها میان اسرائیل و گروه های مقاومت فلسطینی برگزار، خواستار آتش بس فوری میان دو طرف شدند تا جلوی افزایش آمار تلفات و زخمی‌ها گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت

 به گزارش وبگاه خبری Reuters، کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد. این پلتفرم به تازگی در فرانسه و اسپانیا راه‌اندازی شده است. این نهاد نگران تأثیر بالقوه برنامه جدید بر سلامت روان کودکان و سایر کاربران است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اقدام تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اروپا، در این حوزه بر اساس قوانین فنی اتحادیه موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) صورت می‌گیرد. این قانون شرکت‌ها را ملزم می‌کند که برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهند و در صورت عدم پایبندی به این وظیفه خود، آنها را تا سقف ۶ درصد از گردش مالی سالانه جهانی جریمه می‌کند.

بر همین مبنا و طبق اعلام کمیسیون اروپا، تیک‌تاک باید پیش از راه‌اندازی برنامه جدید در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا مخاطرات آن را به صورت دقیق ارزیابی می‌کرد. برتون با انتشار پستی در ایکس از ارسال درخواست برای دریافت اطلاعات در مورد تیک‌تاک لایت خبر داد و ادعا کرد که از هیچ کوششی برای محافظت از کودکان زیر سن قانونی در پلتفرم‌ها دریغ نخواهد کرد.

تیک‌تاک لایت که برای کاربران بالای ۱۸ سال طراحی شده است، بخشی برای اعطای پاداش دارد که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای انجام کار‌های خاصی در پلتفرم مانند تماشای ویدیوها، لایک کردن محتوا، دنبال کردن صفحات یا دعوت از دوستان برای پیوستن، امتیاز کسب کنند. این امتیازات در نهایت می‌توانند به کوپن‌های خرید از آمازون یا کارت‌های هدیه تبدیل می‌شوند.

منبع: زاویه

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است