Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ حمیدی سر پرست حراست شرکت سرمایه گذاری تامین‌اجتماعی ( شستا ) ،  امین زاده حراست صدر تامین و دیگر مدیران و کارشناسان مجموعه حراست شستا  از پروژه انتقال شرکت  پشم شیشه ایران بازدید بعمل آوردند.

جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان بیان داشت: پروژه انتقال شرکت در سال 98 با سرعت قابل توجهی پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران تصریح کرد: امیدواریم با انتقال کارخانه از مکان فعلی که نزدیک به منطقه مسکونی است، در راستای مسوولیت اجتماعی خدمت شایانی به مردم و محیط زیست انجام دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با استفاده از  تمام ظرفیت و توان و با همکاری  و همدلی مهندسان و همکاران، پروژه طبق برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد.

در ادامه  سرپرست حراست شستا گفت : از نظر کار و تولید اگر یک تیم با هم همدل و همفکر  باشند قطعا اثر گذار است و شاهد پیشرفت در همه امور خواهیم بود.

حمیدی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره  و  مدیر حراست شرکت بیان داشت : باید متوجه باشیم ، مسئولیتی که به ما واگذار شده را  به نحو احسنت انجام‌ دهیم که قطعا در پیشگاه خداوند متعال و خون شهدا پاسخگو خواهیم  بود.

در پایان بازدید زارع پور مدیر حراست شرکت گزارشی از وضعیت  کارخانه در حوزه مسائل امنیتی و نظارتی ارائه کرد.

روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران

پربیننده ترین سونامی مشکلات اقتصادی در راه است / ۶میلیون دوز واکسن کرونا پرید شعاع توزیع دلا‌ر ۴۲۰۰ افزایش قیمت طلا با سقوط بازار رمزارزها / ادامه مسیر صعودی فلزات گرانبها واردات کالا ۸.۵میلیارد دلار کاهش یافت / ریشه گرانی سیمان نرخ ارز است کارت زرد وزیر صمت از مجلس / علت افزایش قیمت فولاد شرح داده شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شستا انتخابات ۱۴۰۰ پشم شیشه ایران حراست شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی عصر دوشنبه به همراه هیئت همراه از پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید سردار علی محمدی در جریان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: اجرای این پروژه می‌تواند کمک بسیار شایانی به کاهش حجم بار ترافیکی استان در محورهای فعلی داشته باشد و از همین رو اجرای این پروژه اهمیت ویژه ای دارد و می‌توان با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادف‌های شدید در محورهای فعلی استان باشیم.

سردار محمدی در ادامه صحبت‌هایش با تقدیر از مهمانی سرمایه گذار این پروژه یاد آور شد که خیلی خوشحالم که یک سرمایه گذار بومی اجرای این پروژه را بر عهده گرفته است و این پروژه هم اکنون به صورت کاملاً بومی در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی در اجرای این پروژه خود را کنار تیم اجرایی می‌داند و در به سرانجام رسیدن این پروژه هر کمکی که نیاز باشد از انجام آن کوتاهی نخواهد کرد.

سردار محمدی ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه از پیشرفت پروژه ابراز رضایت نموده و برای سرمایه گذار پروژه آرزوی موفقیت نمود.

کد خبر 6085894

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت