Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:40:48 GMT

اولین واکنش باشگاه نساجی به صحبت‌های کمالوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۲۴۵

اولین واکنش باشگاه نساجی به صحبت‌های کمالوند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به اظهارات فراز کمالوند درباره مازندران بودن داور وسط دیدار سایپا و پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سایپا و پیکان در شرایطی با برتری 2 بر 1 شاگردان مهدی تارتار تمام شد که حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد؛ تیم فوتبال پیکان دراین مسابقه 6 تعویض انجام داد تا بلافاصله پس از پایان بازی باشگاه سایپا به صورت رسمی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نکات قابل توجهی که پس از پایان دیدار سایپا و پیکان توسط فراز کمالوند سرمربی سایپا مطرح شد، صحبت در مورد داوران مسابقه بود و با اشاره به شهر محل تولد آنها گفت:« من کاری به تیم های دیگر ندارم و می خواهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. ولی وقتی می خواهم راجع به تیم خودم صحبت کنم، ناچارا مجبورم می شوم که یک سری مطالب را مطرح کنم که به تیم های دیگر هم دخیل می شود. تیم ما در حال حاضر با دو تیم برای بقا در لیگ برتر می جنگند. آن دو تا تیم نساجی و ذوب آهن هستند. داور وسط ما آقای کرمانشاهی اهل استان مازنداران است. داور خط و داور چهارم بچه اصفهان هستند؛ آیا این کار شائبه دارد یا ندارد؟».


این صحبت های کمالوند ساعاتی پیش با بیانیه باشگاه ذوب آهن روبر شد و حالا ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در مصاحبه ای کوتاه با "ورزش سه" اینطور در مورد این موضوع و صحبت‌های سرمربی سایپا واکنش نشان داد:« همه ما ایرانی هستیم و هر کدام ریشه در قوم، خطه یا شهری از ایران بزرگ داریم. پیروزی در یک مسابقه فوتبال ارزش آن را ندارد که پای اقوام و استان‌ها را وسط بکشیم.»


او ادامه داد:« آمار و شواهد گواه این است که که خیلی از بازی‌های این فصل نساجی توسط داوران تهرانی قضاوت شده است و بسیار طبیعی است. بعد از این هم اتفاق خواهد افتاد و دلیلی برای اعتراض به بدیهیات وجود ندارد. کاش بیاموزیم برای موفقیت در یک مسابقه فوتبال ایران را تکه تکه نکنیم.»

فراز کمالوند (سرمربی) سایپا نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی سایپا نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اسلام قائل به عدالت جنسیتی است نه برابری جنسیتی، اظهار کرد: بنا نبوده این سند در ایران اجرا شود و مقام معظم رهبری نیز مخالفت کردند اما با بهانه‌های مختلف و عناوین گوناگون آن را به صورت موذیانه عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: یکی از موارد آن می‌تواند داوری فوتبال بانوان باشد که آرام آرام وارد میدان هم بشود. خیلی خطرناک است که به نام برابری جنسیتی یک داور خانم با یک داور آقا با هم وسط میدان باشند. من از باب وظیفه این هشدار را می‌دهم که عملیاتی کردن سند ۲۰۳۰ در کشور خیانت به اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) است.

دیگر خبرها

  • واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!
  • گلر شگفت‌انگیز مطرح تر از بیرانوند و سیدحسین!
  • اولین واکنش دولت رئیسی به سخنان روحانی در مورد بنزین و اعتراضات 98: همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شود!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)