Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین اعلام کرد که احتمالا تا فردا خبر مهمی پیرامون مذاکرات وین منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز سه‌شنبه به بی‌ بی سی گفته است که مذاکرات وین "پیشرفت عمده‌ای داشته و احتمالا تا فردا خبر مهمی منتشر خواهد شد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، طی دو هفته اخیر برگزار شده‌ است.

نمایندگان آمریکا نیز در طول این مذاکرات در وین حضور داشتند اما هیچ مذاکره مستقیمی میان ایران و آمریکا در وین انجام نشده و روند احیای برجام صرفا از طریق مذاکرات شرکای برجام و فعالیت کارگروه‌ها ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: سفیر سابق اسراییل در آمریکا: احیای برجام منجر به جنگ خواهد شد تبدیل انتخابات به اهرم فشاری بر مذاکرات وین دور از منافع ملی است سخنگوی دولت: رسانه‌های برانداز و مخالفان داخلی در حمله به دولت به هم رسیدند لینک کوتاه: asriran.com/003IBk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد

بران استرومن در آستانه بازگشت به مسابقات است.

به روزرسانی جدیدی از سوی WWE در رابطه با بازگشت بران استرومن به مسابقات منتشر شد.

طرفداری | آخرین حضور هیولای دنیای کشتی کچ در رینگ WWE به می پارسال برمی‌گردد. او سپس تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز را ناحیه گردن قرار گرفت. امروز WWE در اطلاعیه‌ای مهم خبر از حضور بران استرومن در درفت هفته آینده داد. اگرچه درفت سالیانه WWE از اسمکدان جمعه شب آغاز خواهد شد، اما نام بران استرومن در میان سوپراستارهایی قرار دارد که در اپیزود ماندی نایت راو هفته آینده تکلیف درفت آنها مشخص خواهد شد. استرومن پیش از مصدومیت خود تگ تیم محبوبی را با ریکوشی تشکیل داده بود. نام ریکوشی نیز به عنوان بخشی از درفت اسمکدان این هفته به چشم می‌خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم